خبر خوش برای سهامداران "حفاری"
شرکت حفاری شمال به سهامداران سود پرداخت می کند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت حفاری شمال زمان پرداخت سود به سهامداران را تعیین کرد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۱ لغایت ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ میتوانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ لغایت ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ قابل پرداخت است.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
۴۵ درصد قرارداد کل در جیب این شرکت میرود؛
"حفاری" پروژه تحتالارض گرفت ۴۵ درصد قرارداد کل در جیب این شرکت میرود؛
"حفاری" پروژه تحتالارض گرفت ارسال نظر
نظرات بینندگان
آیا درست به هرسهم 90ریال تعلق میگیره
پاسخ
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه
