بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
وقتی تسمه‌ها به نفع سهامداران نچرخید؛

کاهش نرخ‌های تسمه نقاله "پسهند"

کاهش بیش از ۴.۵ درصدی نرخ‌های فروش تسمه نقاله در مردادماه در مقایسه با ماه گذشته از جمله موارد قابل توجه برای سهامداران این شرکت به شمار می‌رود
کد خبر : ۲۲۶۱۷۲

کاهش نرخ‌های تسمه نقاله

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود خالص نه چندان جذاب ۵۰۳ ریالی به ازای هر سهم در سه ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و ثبت قیمت‌های بیش از ۷۴.۰۰۰ ریالی هر سهم شرکت صنایع لاستیکی سهند، گزارش عملکرد مردادماه حاکی از افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش محصولات و ادامه روند امیدوار کننده عملکرد این شرکت است.

کاهش نرخ‌های تسمه نقاله

کاهش بیش از ۴.۵ درصدی نرخ‌های فروش تسمه نقاله در مردادماه در مقایسه با ماه گذشته از جمله موارد قابل توجه برای سهامداران این شرکت به شمار می‌رود هر چند که این نرخ‌ها همچنان بالاتر از ماه‌های ابتدایی سال جاری و سال گذشته است.

از نکات قابل توجه عملکرد منتشر شده این شرکت در مرداد ماه می‌توان به فروش ۳۰۶ تنی تسمه نقاله اشاره داشت که با توجه به فروش ۱.۲۴۲ تنی این محصول در ۵ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹، پوششی مناسب محسوب می‌شود.

لازم به ذکر است، این شرکت تا انتهای مرداد ماه سال ۱۳۹۹، با فروش ۱.۲۴۲ تن تسمه نقاله و سایر قطعات فنی موفق به ثبت درآمدی ۷۰۱ میلیارد ریالی شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته عملکردی مطلوب محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
اعلام سود ۲۲۶ تومانی برای هر سهم
براساس اعلام شرکت صنایع لاستیکی سهند؛

اعلام سود ۲۲۶ تومانی برای هر سهم "پسهند"

فروشی که برای سهامداران، پوشش مناسبی نیست؛

"پسهند" و افزایش مجدد نرخ‌های فروش تسمه

وقتی توجیه جواب‌گوی سهامداران نیست؛

افزایش نرخ‌ فروش "پسهند" و افت‌های معنادار

ارسال نظر