بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به گرگ‌های وال‌استریت که تنها طمع آن‌ها آتشی بر خرمن سرمایه‌ها انداخت تا کارگزاری‌هایی که به فکر توبره‌های جدیدی برای خود هستند.
کد خبر : ۲۲۶۲۴۷

۵.۵

به گزارش بورس‌نیوز، خوشبختانه امروز کمی از تلخی روزهای قبل کاسته شد و بازار نفسی تازه کرد اما؛ انصافا عنوان جوگیرترین سرمایه‌گذاران قرن را باید به بعضی اهالی بورس ما داد. همان‌ها که در ایامی که هر چه می‌خریدید، رشد می‌کرد و پرتفوی سرشان را مدیون هوش مالی‌شان می‌دانستند و خود را گرگ وال استریت می‌نامیدند و... ولی تا منفی شد تا مرز انفارکتوس پیش رفتند و حتی به فالگیرها پناه بردند تا فرجام کارشان را تحلیل کند و... امروز، به محض مشاهده رنگ سبز روی تابلو معاملات، به برگشت بازار امیدوار شدند و دوباره طوری سیگنال دادند که وارن بافت با این اعتماد به نفس، سیگنال نمی دهد. اساتید بزرگوار، کمی آهسته تر لطفا.

چوب به دست‌های بازار

بد نیست لیستی هم از بدها و خوب های این روزها تهیه کنیم که یادمان نرود تا چوب برداشته شود، کدام نهاد حقوقی تنش به لرزه می افتد و در صف فروش، سرخطی می زند تا زودتر خارج شود؟ راستی، حامیان این روزهای بازار سرمایه را میشناسید؟ هم بدها و هم خوب های این لیست، نام های بسیار آشنایی هستند.

بیمه‌ها مگر ارز می‌خواهند

یکی از مدیران بیمه ای هم از رفتار اهالی ساختمان مرکزی، بابت تامین ارز گله کرده! این بود وعده های تان بابت حمایت از این صنعت در شرایط تحریم؟ کاش آنقدر که در تامین ارز واردات اجناس بنجل و بی کاربرد چشم بادامی ها سرعت عمل دارید در تامین ارز صنایع بزرگ کشور هم دست بجنبانید...

حیاط خلوت کارگزاری‌ها

طبق شنیده‌های سخنگوی راه‌پله گویا کارگزاران بزرگ بازار پس از پولدار شدن و خریدن ملک و املاک و شعبات چندگانه زدن تو خط خریدان کارگزاری‌های ته جدولی که نقش نخودی بازار را داشتند، حال باید دید که این اقدام در کدام راستا انجام شده است و آیا حیاط خلوتی را برای خود دست و پا کرده‌اند یا ...

۷ مقدس در نبش دیدار

ولی نکته مثبت اینکه ظرفیت هسته بورس ۷ برابر شده! این عدد ۷ را به فال نیک می گیریم و امیدواریم به زودی شاهد اعلام خبر افزایش ۷۰ برابری ظرفیت هسته باشیم.

گوشت ...

و اما تلخ ترین خبر امروز هم این بود که تقاضای گوشت قرمز به پایین ترین سطح از سال ۷۴ تا کنون رسیده است! کاهش قدرت خرید مردم و خالی تر شدن سفره خانوارها، اتفاق تلخی است و امیدواریم دیگر از این جنس خبرها نشنویم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
بورس دستوری به درد هیچکس نمی خورد سهمهای که دولت قرار به صورت صندوق بدهد همه پرواز می کنند با پی بی ای 40 تا 100 ولی سهمهایی در بازار هست بدون همایت با پی بی ای 6 الی 15 خریدار ندارند وموقع ریزش بازار بیشتر از همه ریزش می کنند