"وسدید" قصد رفتن به عسلویه دارد
شرکت گروه صنعتی سدید در مناقصه شرکت می کند.

به گزارش بورس نیوز، شرکت گروه صنعتی سدید از شرکت در مناقصه خبر داد.
بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، موضوع مناقصه اجرای پروژه در عسلویه به روش EPCC، پروژه نگهداشت و تعمیر مجتمع پتروشیمی اروند، پروژه تکمیل تاسیسات و خط لوله تبریز، خوی، ارومیه به روش EPC، پروژه تهیه کالا و احداث خط لوله جریانی انتقال مایعات میدان گازی تنگ بیجار به صورت PC خواهد بود.

گزارش خطا
0 پسندیدم
برچسب ها :
اخبار مرتبط
قرارداد یورویی زیرمجموعه "وسدید" و افزایش سودآوری ثبت شد؛
کاهش زیان تلفیقی "وسدید" با انعقاد یک قرارداد قرارداد یورویی زیرمجموعه "وسدید" و افزایش سودآوری ثبت شد؛
کاهش زیان تلفیقی "وسدید" با انعقاد یک قرارداد ارسال نظر
ویدئو
بیشتر اخبار روز
خبرنامه