بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
گزارش‌های ماهانه این بیمه‌ای روانه کدال شد؛

رشد ۶۱درصدی حق بیمه "کوثر"

از ابتدای سال مالی، از طرف شرکت بیمه کوثر حق بیمه‌های صادر شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۲۸درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۲۶۳۲۰

حق بیمه

 

به گزارش گروه تحقیق و بررسی بورس نیوز، شرکت بیمه کوثر با نماد "کوثر"، حق بیمه صادره در گزارش یک ماهه مرداد ۱۳۹۹ خود را ۲۹۴۰ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال اعلام کرد که این رقم نسبت به مردادماه سال قبل ۶۱درصد افزایش پیدا کرد.

با نگاهی به آمارهای ارائه شده این شرکت بیمه‌ای می‌توان دریافت که در بخش خسارت پرداختی این شرکت، مبلغ ۱۳۷۷ میلیارد و ۵۵ میلیون ریال در این ماه ذکر شده که این خسارت نسبت به ماه گذشته ۸درصد کاهش پیدا کرده است.

حق بیمه

در میان رشته‌های بیمه‌ای در گزارش مردادماه، بیشترین حق بیمه صادره مربوط به بیمه درمان بوده که مبلغ ۱۱۵۷میلیارد و ۵۲ میلیون ریال محاسبه شده و همچنین رتبه نخست خسارت‌های پرداختی این شرکت مربوط به بیمه شخص ثالث است.

برپایه این گزارش، از ابتدای سال مالی تا کنون ۱۳۷۲۶میلیارد و ۱۹۱میلیون ریال از طرف شرکت بیمه کوثر حق بیمه صادر شده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

حق بیمه

همچنین مقایسه نمودار حق بیمه پرداختی و خسارت پرداختی شرکت بیمه کوثر نشاندهنده روند صعودی حق بیمه پرداختی این شرکت می‌باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر