بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
بانک تجارت ساده‌ترین روش‌های ممکن را برای پذیره‌نویسی سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور در قالب «صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم» با تخفیف 20 درصدی فراهم کرده است، هموطنان می‌توانند از بامداد چهارشنبه ۵ شهریورماه تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۹ شهریورماه نسبت به خرید از درگاه‌های غیرحضوری این بانک اقدام کنند.
کد خبر : ۲۲۶۳۶۷
خرید آسان سهام «صندوق پالایشی یکم» از درگاه‌های بانک تجارت
به گزارش روابط عمومی، بانک تجارت به منظور حفظ سلامتی شهروندان با توجه به شیوع بیماری کرونا با ایجاد درگاه‌های پرداخت غیرحضوری شامل همراه بانک، پایگاه اینترنتی بانک به نشانی www.tejaratbank.ir، اینترنت بانک، اپلیکیشن‌های ست و پات، امکان پذیره‌نویسی سهام دولت در پالایشگاه‌های کشور را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با کدملی از طریق صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله فراهم کرده است.
متقاضیان می‌توانند از چهارشنبه پنجم شهریورماه حداکثر تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام اقدام کنند. حداقل مبلغ پذیره‌نویسی برای هر شخص حقیقی ۱۰۰ هزار ریال و حداکثر ۵۰ میلیون ریال است وبا این توضیح متقاضیانی که در پذیره‌نویسی واحد‌های سرمایه‌گذاری صندوق واسطه‌گری مالی (دارایکم) شرکت کرده‌اند در مجموع می‌توانند از دو صندوق تا سقف ۵۰ میلیون ریال پذیره نویسی کنند که در زمان پذیره نویسی پس از ورود کد ملی محاسبه و اعلام می‌شود.
این صندوق پالایشی با توجه به عدم محدودیت سنی، فرصت سرمایه‌گذاری بلندمدت برای فرزندان را نیز فراهم کرده است و از مزایای این خرید، بهره‌مندی هموطنان از تخفیف ۲۰ درصدی پذیره نویسی اولیه است و مبنای محاسبه تخفیف برای هر فرد حقیقی ایرانی قیمت پایانی روز معاملاتی قبل از شروع پذیره نویسی با احتساب ۲۰ درصد تخفیف است.
انجام معامله این واحد‌ها از یک ماه بعد از تخصیص امکان‌پذیر است، در صورتی که متقاضیان فاقد کدمعاملاتی باشند می‌توانند کد معاملاتی (کدبورسی) را مطابق رویه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه دریافت و اقدام کنند.
داشتن حساب به ازای هر فرد حقیقی الزامی نیست، اما شماره شبای پرداخت کننده باید برای عودت وجوه مازاد بر واحد‌های تخصیص یافته پس از اتمام پذیره نویسی در اطلاعات متقاضی درج شود.
علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در «صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم» برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس حاصل کنند.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر