بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت آن شامل ۲۶.۲ درصد سرمایه گذاری در اوراق بدهی، ۲۴.۳ درصد سپرده‌های بانکی، ۳.۹ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۴۵.۷ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.
کد خبر : ۲۲۶۴۱۰
بازدهی ۳.۹ درصدی صندوق قابل معامله یاقوت آگاه
به گزارش بورس نیوز صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت یاقوت آگاه که از انواع صندوق‌های با درآمد ثابت و قابل معامله محسوب می‌گردد، در هفته گذشته در زمینه جذب منابع مالی عملکرد بسیار خوبی داشته است و موفق به جذب ۵ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال منابع مالی شده است. به این ترتیب این صندوق در هفته گذشته با رشد دو برابری ارزش مواجه شده است که در نوع خود جالب است. ارزش این صندوق درآمد ثابت به ۱۰ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال رسیده است.
در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سه ماه گذشته ارائه شده است. با توجه به اینکه عمر این صندوق کمتر از یک سال بوده است، بازدهی سال قبل ارائه نشده است.
بازدهی ۳.۹ درصدی صندوق قابل معامله یاقوت آگاه
ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت آن شامل ۲۶.۲ درصد سرمایه گذاری در اوراق بدهی، ۲۴.۳ درصد سپرده‌های بانکی، ۳.۹ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۴۵.۷ درصد نیز سایر دارایی‌ها است. سهم بالای سایر دارایی‌ها در این صندوق به دلیل عدم تخصیص منابع جدید مالی صندوق به سرمایه گذاری در دارایی‌های قابل تخصیص است و علت این امر نیز حضور یکباره منابع مالی سنگین در هفته گذشته بوده است و انتظار می‌رود تا هفته آینده شاهد بهبود ترکیب دارایی‌های صندوق باشیم.
بازدهی ۳.۹ درصدی صندوق قابل معامله یاقوت آگاه
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

بازدهی ۱.۳ درصدی صندوق‌های درآمد ثابت در یک ماه اخیر

مدیرعامل کارگزاری کارآمد در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دعوت سهامداران به صبر ...

شرکت سبدگردان آگاه تشریح کرد:

سبدگردانی چیست؟/مزایای سبدگردانی اختصاصی

ارسال نظر