بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت به بیش از ۲۴۱ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان رسیده است که افزایش بیش از ۲.۰۰۰ میلیارد تومانی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۶۴۱۸
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت/
به گزارش بورس نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده است. اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.
ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت به بیش از ۲۴۱ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومان رسیده است که افزایش بیش از ۲.۰۰۰ میلیارد تومانی را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد. بدون لحاظ نمودن بازدهی هفتگی این صندوق ها، شاهد صدور ۱ هزار و ۳۵۹ میلیارد تومانی در صندوق‌های با درآمد ثابت هستیم.
پس از ارائه جدول، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت/
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت/
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت/
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت/

ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته گذشته به ۲۴۱ هزار و ۶۷۷ میلیارد تومانی رسیده است و شاهد رشد ۱ هزار و ۳۶۰ میلیارد تومانی ارزش صندوق‌های درآمد ثابت در طول یک هفته گذشته هستیم.
 صندوق درآمد ثابت کاردان با ۱.۰۲۲ میلیارد تومان جذب منابع مالی جدید، بهترین عملکرد هفتگی را از حیث جذب منابع مالی به خود اختصاص داده است. صندوق درآمد ثابت حامی با ۹۲۰ میلیارد تومان صدور واحد‌های جدید سرمایه گذاری، رتبه دوم را از این حیث داشته است. صندوق اندوخته پایدار سپهر با ۱.۲۵۹ میلیارد تومان ابطال واحد‌های سرمایه گذاری ضعیف‌ترین عملکرد را از این حیث داشته است. پس از آن مربوط به صندوق گنجینه زرین شهر با ۶۲۲ میلیارد تومان خروج منابع مالی قرار دارد.
 متوسط بازدهی ماهیانه صندوق‌های با درآمد ثابت به ۱.۵۳ درصد رسیده است. همچنین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۳۳.۵ درصد رسیده است.
 بیشترین بازدهی سالیانه مربوط به صندوق خبرگان نفت با ۸۴.۱ درصد بازدهی و پس از آن مربوط به صندوق توسعه سرمایه نیکی با ۷۱.۴ درصد است. کمترین بازدهی سالیانه نیز مربوط به صندوق امید انصار با ۱۸.۹۲ درصد بازدهی است و پس از آن صندوق امین انصار با ۱۹.۴۱ درصد بازدهی قرار دارد.
بیشترین ارزش صندوق‌های درآمد ثابت همچنان متعلق به صندوق گنجینه زرین شهر با ۲۹۸ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال است. پس از این صندوق، لوتوس پارسیان با ۱۹۶ هزار و ۷۹۴ میلیارد ریال است. کمترین ارزش صندوق‌های با درامد ثابت نیز مربوط به صندوق مشترک نوین نگر آسیا با ۳۱۱ میلیارد ریال و پس از آن مربوط به صندوق توسعه سرمایه نیکی با ۳۳۷ میلیارد ریال است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بازدهی ۱.۹۷ درصدی صندوق درآمد ثابت بانک گردشگری در ماه گذشته؛

ارزش صندوق به بیش از ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید

گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت؛

"زرین شهر" درصدر قرار گرفت/ صندوق "بیمه دی" بیشترین بازده سالیانه

خبر خوش کاریزما برای سرمایه گذاران خرد؛

امکان سرمایه گذاری در بورس حتی با کمتر از ۱۰۰ هزار تومان

ارسال نظر