بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
فروش ۵ ماهه شرکت به ۲۹۰۵ میلیارد ریال رسید؛

افزایش ۳۷ درصدی فروش بیسکوییت مادر

فروش "غویتا" از ابتدای سال مالی تا آخر مرداد امسال، ۲۰۹۵میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۶۴درصد افزایش پیدا کرده است.
کد خبر : ۲۲۶۴۸۵

افزایش ۳۷ درصدی فروش بیسکوییت مادر

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، در گزارش‌های ماهه ویتانا با نماد "غویتا" تولید انواع بیسکویت‌های این شرکت به ۱۹۸۳تن رسید که نسبت به ماه گذشته افزایش ۸ درصدی را تجربه کرده ضمن آنکه از فروش ۲۱۱۱تن محصولات این شرکت، درآمد ۴۱۶میلیارد و ۱۰۲میلیون ریالی ایجاد شده است.

بر پایه این گزارش، مبلغ فروش "غویتا" از ابتدای سال مالی تا آخر مرداد امسال، ۲۰۹۵میلیارد و ۸۵۹ میلیون ریال بوده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۶۴درصد افزایش پیدا کرده اما؛ لازم به ذکر است که در این دوره، رشد ۱۴درصدی در تولیدات این شرکت آورده است.

افزایش ۳۷ درصدی فروش بیسکوییت مادر

از مقایسه گزارش‌های شرکت ویتانا می‌توان دریافت که تولید این شرکت نسبت به مرداد سال گذشته، افزایش ۲۹درصدی داشته و همچنین مبلغ فروش تیر ۹۹، ۴۱۶میلیارد و ۱۰۲میلیون ریال بوده که نسبت به تیرماه سال گذشته ۳۷درصد افزایش پیدا کرده است.

 

افزایش ۳۷ درصدی فروش بیسکوییت مادر

از مقایسه تولید و فروش این شرکت در پنج ماهه اخیر، شرکت در اردیبهشت ماه  به بیشترین سطح تولید و فروش رسیده است و در خرداد ماه به کمترین این مقادیر رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر