این هم از نمادهای منفی داروییها
"دبالک"، "دیران"، "دسانکو"، "برکت"، "دتولید"، "دشیمی"، "دکیمی"، "کاسپین"، "داوه"، "درهآور"، "هجرت"، "دکپسول"، "دسبحان"، "ددام"، "شفا"، "دتماد"،" دجابر"، "پخش"، "دلقما"، "دکوثر"، "درازک" "داسوه"، "دسینا"، "دزهراوی"، "دفرا"، "دارو"، "دالبر"، "دعبید"، "دتوزیع"،"دالبر"،"دابور"، "والبر"، وپخش، دسبحا، کی بی سی، "دپارس" و "دامین"
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
روند نزولی تولید آمپول در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری؛
۶۰ درصد کاهش درآمدها در نسخههای "دکیمی"/ روند تولید در تابستان برای سهامداران دلچسب نبود مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش عنوان کرد؛
بهای تمام شده محصولات "دشیمی" با ارز دولتی
روند نزولی تولید آمپول در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری؛
۶۰ درصد کاهش درآمدها در نسخههای "دکیمی"/ روند تولید در تابستان برای سهامداران دلچسب نبود مدیرعامل شرکت شیمی دارویی داروپخش عنوان کرد؛
بهای تمام شده محصولات "دشیمی" با ارز دولتی ارسال نظر
نظرات بینندگان
این سهم جزو سهم های بنیادی دارویی هست ولی بیشتر از سه ماه هست که دو حقوقی با انواع ترفندها از رشد اون جلوگیری کرده و خودشون در حال جمع کردن سهم هستند. امیدواریم سازمان بورس و قوه قضائیه با اونها برخورد جدی داشته باشند.
پاسخ
اخبار روز
خبرنامه
