بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶
رئیس کل اسبق بانک مرکزی:

بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از زیان‌دهی خارج شد

بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از زیان‌دهی خارج شد
رئیس کل اسبق بانک مرکزی با اشاره به ارزیابی‌اش از عملکرد بانک صادرات ایران، گفت: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسبی که اعمال کرد، توانست از زیان‌دهی خارج شده و یکی از بانک‌های پیشرو و شایسته کشور شود.
کد خبر : ۲۲۶۶۲۶

به گزارش بورس نیوز، محمود بهمنی با اشاره به آغاز شصت و نهمین سال فعالیت بانک صادرات ایران، گفت: این بانک امروزه شرایط مناسبی دارد و اگر تسهیلات تکلیفی و یا تسهیلات یارانه‌ای به بانک صادرات ایران تحمیل نشود و تسهیلات بازگشت داشته باشند، همچنان می‌تواند یکی از بانک‌های پیشرو و خوب کشورمان باشد.
‌وی افزود: بانک صادرات ایران، بانک قدیمی و خصوصی است و می‌تواند شرایط مناسب‌تر از وضعیت فعلی هم داشته باشد.
نماینده سابق مردم ساوجبلاغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موقعیت فعلی بانک صادرات ایران و چشم‌انداز آینده گفت: معتقدم که چشم‌انداز آینده این بانک می‌تواند بهتر از این باشد.
بهمنی با اشاره به قرار گرفتن بانک صادرات ایران در سیبل تحریم‌ها و موفقیت این بانک گفت: تمام بانک‌های کشور در حال حاضر تحریم هستند و متاسفانه اجازه نمی‌دهند که بانک‌های ما با بانک‌های خارجی کار کنند.
وی تصریح کرد: اگر بانک صادرات ایران را با دیگر بانک‌های داخلی مقایسه کنیم یکی از بانک‌های موفق و شایسته در زمینه‌های مختلف است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
درج نماد در فرابورس / پیش بینی سودآوری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در سال ۹۹
نگاهی به وضعیت و عملکرد مالی گروه مالی سپهر صادرات؛
درج نماد در فرابورس / پیش بینی سودآوری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در سال ۹۹
درج نماد در فرابورس / پیش بینی سودآوری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در سال ۹۹
نگاهی به وضعیت و عملکرد مالی گروه مالی سپهر صادرات؛
درج نماد در فرابورس / پیش بینی سودآوری ۱۰ هزار میلیارد ریالی در سال ۹۹
ارسال نظر
captcha