بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه:

۷۵ درصد مردم کرمانشاه سهامدار عدالت هستند

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت استان مشمول سهام عدالت هستند.
کد خبر : ۲۲۶۸۷۸

۷۵ درصد مردم کرمانشاه سهامدار عدالت هستند

به گزارش بورس نیوز، امیر حمزه حیدریان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه اظهار کرد: در استان کرمانشاه یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۱۲۸ نفر معادل ۷۵ درصد جمعیت استان مشمول سهام عدالت هستند که سهم هر نفر از سهام عدالت یک میلیون تومان و برای هر خانوار حداکثر تا ۵ سهم و تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر جاماندگان از سهام عدالت نیاز به مصوبه‌ای از سوی مجلس دارند که منتظر ابلاغ آن هستیم.

حیدریان ادامه داد: در کل کشور ۲ میلیون ۵۰۰ هزار نفر سهام‌دار متوفی داریم که وراث قانونی باید منتظر اعلام شرکت سپرده‌گذاری اوراق بهادار در خصوص نحوه انتقال باشند.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمانشاه در خصوص نحوه آزادسازی سهام عدالت بیان کرد: بر این اساس در استان کرمانشاه ۵۳ درصد روش مستقیم و ۴۷ درصد روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند.

حیدریان خاطرنشان کرد: امکان فروش سهام عدالت افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده و یا برای آن‌ها انتخاب شده منوط به انتخاب هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استانی است لذا تمام افرادی که آزادسازی سهام عدالت آن‌ها غیر مستقیم بوده ضرورت دارد تا از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب در سطح استان، فرآیند احراز هویت در سامانه سجام را انجام داده تا امکان حضور در مجامع شرکت مذکور فراهم شود.

وی تصریح کرد: افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند در حال حاضر می‌توانند ۶۰ درصد از سهام عدالت خود را بفروشند و مجوز فروش ۳۰ درصد دیگر سهام آن‌ها در دهه فجر از طرف دولت صادر و مجوز ۱۰ درصد باقیمانده نیز تا پایان سال صادر خواهد شد.

حیدریان گفت: افرادی که برای ورود به سامانه سهام عدالت با مشکلاتی مواجه هستند، باید با مراجعه به سایت www.samanese.ir اطلاعات خود را به روز رسانی کنند و همچنین با شماره ۳۳۹۶۷۳۰۰-۰۲۱ و یا مرکز پاسخگویی سهام عدالت سامانه ۱۵۶۹ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر