بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دیدگاهان نوین و مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه ستاره برتر گفت: صندوق استارز با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی در حوزه فناوری‌های مالی و فین‌تک فعالیت خواهد کرد و عمر آن ۶ سال است.
کد خبر : ۲۲۶۸۸۵

اولین صندوق جسورانه کشور با سرمایه ۱۰۰ میلیاردتومانی

به گزارش بورس نیوز، مجید شکرالهی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دیدگاهان نوین و مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه ستاره برتر در نشست خبری پذیره‌نویسی واحدهای این صندوق، اظهار کرد: صندوق استارز با سرمایه ۱۰۰ میلیارد تومانی در حوزه فناوری‌های مالی و فین‌تک فعالیت خواهد کرد و عمر آن ۶ سال است.

وی افزود: پذیره‌نویسی ۲۰ درصد واحدهای آن به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود که هر فرد می‌تواند در مرحله پذیره‌نویسی به مبلغ ۲۰ میلیون تومان سرمایه‌گذاری کند و در ۳ سال بعد با فراخوان مدیر صندوق باید ۸۰ درصد مابقی را پرداخت کند.

مدیر صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه ستاره برتر خاطرنشان کرد: مدیر این صندوق، شرکت سرمایه‌گذاری دیدگاهان نوین و موسسین آن شرکت‌های مدیریت ثروت ستارگان، صندوق نوآوری و شکوفایی، سرمایه‌گذاری پویا و سرمایه‌گذاری تدبیر هستند.

علی اخوان، مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان به عنوان یکی از موسسان صندوق خاطرنشان کرد: در سرمایه‌گذاری‌های جسورانه ممکن است ارزش سرمایه‌گذاری سهامداران به زیر مبلغ اولیه برسد و از سوی دیگر امکان بازدهی چشم‌گیر در این صندوق‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: توصیه می‌کنم افرادی که در پذیره‌نویسی صندوق‌های جسورانه شرکت می‌کنند، پرریسک باشند، دیدگاه سرمایه‌گذاری بلندمدت داشته باشند و در نهایت با حوزه فعالیت‌های جسورانه آشنا باشند.

اخوان در مورد صندوق سرمایه گذاری جسورانه ستاره برتر توضیح داد: صندوق ستاره برتر بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه‌ای است که تا کنون در فرابورس پذیره‌نویسی شده است.

مدیرعامل شرکت راهبرد هوشمند مدیریت ثروت ستارگان ادامه داد: این صندوق قرار است روی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوآور فعال در حوزه فین‌تک سرمایه‌گذاری کند و بیشتر روی حوزه‌های پرداخت، انتقال پول بین‌المللی، رمزارزها، ولث تک و ... متمرکز خواهد بود.

وی گفت: قرار است حداکثر سرمایه‌ای که صندوق استارز روی یک کسب‌وکار سرمایه‌گذاری می‌کند، ۲۰ میلیارد تومان باشد.

ادامه دارد...

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
رشد سنگین سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها؛

افزایش ۸‍۱درصدی سود سهام "وپویا"

میانگین بازدهی سالیانه این صندوق‌ها به ۲۰۴ درصد رسید؛

ارزش صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط نزولی شد/ خروج ۲۷۰ میلیاردی تومانی منابع!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶
از اسمش معلومه جسارت میخواد بخریش!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
این دیگه چه دزدیه
Nima
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
هر روز به یک روش جدید جیبه مردم خالی می کنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۵
حواستون باشه این هم یه روباه مکار دیگه هست . این نظام منو یاد تخلفات اینرنتی و گل کوست و ... میندازه یعنی هر روز به یه ترفندی میخواد سر مردمش را کلاه بذاره . حالا کی مردم بگیرن شتکشون کنند . الله و اعلم
کامیار
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
خودش داره میگه امکان داره از مبلغی که میزاری امکان داره سرمایه ات بره امکان داره زیادبشه مورد اولی احتمالش بیشتره واقعا دیگه نمیشه اعتماد کرد چون مردم دیگه اعتمادشون از دست دادن راه جدید یه دزدی جدید
سجادی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
توضیح درست بدین این چه طرز بیان سرمای گذاریه !!؟