بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

"ونیرو" از آذرماه سودده می‌شود

شرکت سرمایه گذاری نیرو زمان پرداخت سود به سهامداران را مشخص کرد.
کد خبر : ۲۲۶۹۸۸
نویسنده :
مینا علیزاده

به گزارش بورس نیوز، شرکت سرمایه گذاری نیرو برنامه پرداخت سود را تعیین کرد.

بر اساس این گزارش، این شرکت اعلام کرد، سهامداران حقیقی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۵ می‌توانند نسبت به دریافت سود اقدام کنند.
همچنین، سود سهامداران حقوقی از تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ قابل دریافت است.

اشتراک گذاری :
گزارش خطا
اخبار مرتبط
قیمت "ونیرو" هم افزایش یافت؛
"ونیرو" گران شد
از سوی سازمان بورس صادر شد؛
"ونیرو" یک گام به سوی افزایش سرمایه
ولتاژ عرضه‌اولیه در
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نیرو در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:
ولتاژ عرضه‌اولیه در "بورس"
بنای حقوقی‌ها به فروش این سهم؛
«ونیرو» جیب زیرمجموعه خود را خالی کرد
ارسال نظر
captcha