بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
یک قطعه زمین در بندرعباس معامله شد؛

فروش نخستین ملک بانکی در بورس کالا

بانک اقتصاد نوین در روز جاری یک قطعه زمین با کاربری تجاری مسکونی را در شهرستان بندرعباس روی میز فروش برد.
کد خبر : ۲۲۷۵۷۸

 

فروش نخستین ملک بانکی در بورس کالا

به گزارش بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در روز جاری یک قطعه زمین با کاربری تجاری مسکونی را در شهرستان بندرعباس درحالی روی میز فروش برد که این ملک به قیمت پایه ۱۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال به فروش رسید تا عرضه املاک مازاد بانک‌ها در بورس کالا رسما وارد فاز اجرایی شود.

در جریان عرضه روز جاری این بانک در شهرستان بندرعباس یک قطعه زمین اداری، تجاری و مسکونی به مساحت ۷۴۳.۲۸ متر مربع دارای سند تک برگ و مجوز احداث ۱۰ طبقه به متراژ زیربنا ۵۸۲۳ مترمربع با کاربری تجاری- مسکونی را دبه قیمت مندرج در گزارش کارشناس رسمی دادگستری، برای فروش روی تابلوی املاک و مستغلات بورس کالا برد که با حضور یک خریدار این معامله با موفقیت انجام شد.

در اطلاعیه عرضه این زمین، قیمت پایه تعیین شده توسط کارشناس رسمی دادگستری معادل ۱۸۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال تعیین شده و تضمین متقاضیان خرید برای شرکت در حراج مبلغ ۵.۵۸ میلیارد ریال معادل ۵۵۸ میلیون تومان (۳ درصد قیمت پیشنهادی فروشنده) به صورت واریز وجه نقد و یا تودیع ضمانت نامه بانکی در نظر گرفته شده بود.

شرایط پرداخت این عرضه به صورت ۹۵ درصد نقد به حساب‌های عملیاتی شرکت بورس کالای ایران و ۵ درصد چک همزمان با مبایعه نامه به تاریخ تنظیم سند رسمی در دفترخانه اسناد رسمی بوده و مهلت واریز بخش نقدی ۱۰ روز کاری بعد از تاریخ معامله تا پایان ساعت اداری در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

اتفاق خوب عرضه مسکن در بورس کالا

ارسال نظر