بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴

این سرمایه گذاران سبز هستند

"وسپهر"، "وسمرکز"، "صبا"، "سدبیر"، "ومهان"، "وسخراج"، "وسقم"، "وصنا"، "وخارزم"، "پردیس"، "وآتی"، "وسبحان" و "وتوسم"
کد خبر : ۲۲۸۲۳۸
نویسنده :
مینا علیزاده
اشتراک گذاری :
گزارش خطا
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
سهامداران
تضاد منافع و سود‌هایی که به بهانه بازارگردانی سوخت می‌شوند؛
سهامداران "وسپهر" مراقب باشند
رشد ۱۴۴ درصدی سرمایه‌گذاری
"وتوسم"سرمایه گذاری ۱۸.۶۷۳ میلیارد ریالی در مهرماه ثبت کرد؛
رشد ۱۴۴ درصدی سرمایه‌گذاری "وتوسم"
ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
ناشناس
Belgium
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
هر کدام 50 درصد طی دو ماه کاهش داشتند و سهامدارانش
تا یک ماه دیگه که سبز باشند از ضرر در میاند
ناشناس
Belgium
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
هر کدام 50 درصد طی دو ماه کاهش داشتند و سهامدارانش
تا یک ماه دیگه که سبز باشند از ضرر در میاند