بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
به گزارش روابط عمومی گروه توسعه ملی به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم نکوداشت ۱۳۰ شهید گرانقدر خانواده بزرگ گروه توسعه‌ ملی با حضور معاون امور شرکت‌ها و جمعی از مدیران و کارشناسان وبانک برگزار گردید.
کد خبر : ۲۲۸۵۸۷

نکوداشت ۱۳۰ شهید خانواده گروه توسعه ملی با کاشت ۱۳۰ درخت

عصر دیروز در روز پایانی هفته دفاع مقدس، روابط عمومی گروه توسعه ملی به پاس قدردانی از جهادگران تولید که پیش از جنگ تحمیلی در سنگر تولید و اقتدار نظام اسلامی، قدم برمی‌داشتند و با شروع جنگ تحمیلی در سنگرهای دفاع از وطن و ناموس این آب و خاک از جان مایه گذاشتند، ۱۳۰ اصله درخت به زمین هدیه داد.

نکوداشت ۱۳۰ شهید خانواده گروه توسعه ملی با کاشت ۱۳۰ درخت

در ابتدای مراسم عباس باباگل‌زاده معاون امور شرکت‌های گروه توسعه ملی، یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای خانواده گروه توسعه ملی را گرامی داشت و گفت: امروزه جای شهدا در سطوح مدیریتی کشور بسیار خالی است.

نکوداشت ۱۳۰ شهید خانواده گروه توسعه ملی با کاشت ۱۳۰ درخت

باباگل‌زاده در ادامه به مقام شامخ سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ادای احترام کرد و آنان را شهیدانی نامید که شهادت را معرفت معنا کردند. وی از آوینی بعنوان راوی فتح که این دفاع جانانه را ماندگار کرد و از سردار دلها شهید سلیمانی به عنوان رزمنده‌ای از دوران دفاع مقدس یاد کرد که همچون همان روزها بسیجی‌وار زندگی کرد تا به شهادت رسید.
معاون امور شرکت‌های وبانک در ادامه از ابتکار مثال‌زدنی و سنت شکنی روابط عمومی گروه توسعه ملی تشکر کرد و افزود: درخت‌کاری در یکی از جنوبی‌ترین نقاط تهران که سرانه فضای سبز کمتری دارد، ابتکار جالبی بود و امید است که بتوانیم با نگهداری از این یادگاری به نام شهدا، اکسیژن و معرفت را به جامعه تزریق کنیم.

سیدعلی میرمحمدی مدیر روابط عمومی گروه توسعه ملی نیز در ادامه با یادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، تلاش برای دفاع در سنگر تولید و خدمت به میهن را وظیفه این روزها در جنگ اقتصادی دانست و افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بازخوانی مقطع تاریخی جنگ تحمیلی هشت ساله است تا با الگوپذیری از آن دوران، بتوان در آوردگاه‌های خطیر پیش رو، سنگر تولید و شکوفایی را حفظ کرد و با خودباوری، به خودکفایی رسید.

نکوداشت ۱۳۰ شهید خانواده گروه توسعه ملی با کاشت ۱۳۰ درخت

وی در ادامه با اشاره به کاشت درخت به عنوان یک میراث گرانبها از منظر احادیث و نیز توجه به حفظ محیط زیست از منظر مسئولیت اجتماعی افزود: امروز بار دیگر با شهدا پیمان می‌بندیم که از هیچ تلاشی برای سرافرازی کشورمان دریغ نخواهیم کرد و به پاسداشت ۱۳۰ شهید خانواده گروه توسعه ملی که پرچم عزت، شرف و استقلال ایران را برافراشته نگه داشتند، ۱۳۰ درخت به زمین هدیه می کنیم تا میراثی ماندگار برای آیندگان باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۲۲ درصدی سرمایه گذاری نسبت سال گذشته؛

«محصولات شیمیایی» پرچمدار سرمایه‌گذاری "وبانک"

افزایش ۲۲ درصدی سرمایه گذاری نسبت سال گذشته؛

«محصولات شیمیایی» پرچمدار سرمایه‌گذاری "وبانک"

ارسال نظر