بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به ماده و تبصره‌ای که از لای گرد و خاک‌ها بیرون کشیده شد و آقایی که گفتگو‌های کامنت‌بسته را به نشست خبری ترجیح می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۸۸۴۵

خودمان

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده از زیرزمین بازارسرمایه که هول و ولا افتاده که چرا برای بازار ما از بهارستان خط و نشان می‌کشند و طبق فلان بند، ماده و تبصره در هفتمین بند قانون، ما خودمان "مجمع حقیقی‌مذگان" داریم و ...؛ این رفقا گویا فراموش کردند که در این ۱۵سالی که یک وجب خاک روی آن نشسته بود را چرا پیگیری نکردید و الان چگونه یاد آن افتادید!
اما یک نکته، نمی‌شود که کانونی توسط خود اهالی ملاصدرا پایه‌ریزی شود و در حیاط‌خلوت قوانین، رسوب کند و بتُرشد، ولی اگر تلگرافی از میدان بهارستان بیاید، سریعا به‌فکر خانه‌تکانی بی‌افتیم و بقچه مادربزرگ را باز کنیم.

گفت‌وگوی یک‌طرفه برج میرداماد
گذرمان از میرداماد افتاد و یاد ایام قدیم افتادیم که راهمان به ساختمان بانک‌مرکزی می‌افتاد، آن موقع گفتگو‌های یک طرفه کامنت بسته چندان باب نبود و روسای سابق و اسبق برای عملکرد خود، همیشه پاسخگو بودن حتی زمانی که دلار از ۳هزار و خورده‌ای به دلار جهانگیری رسید. عدم پاسخگویی به جایی می‌رسد که می‌گویند ما از فردا نرخ ارز را چنان و چنون می‌کنیم و اما؛ از فردا نرخ ارز، مدیران را چنان و چنون می‌کنن!

قفسه‌های پُر سر و صدا
سخنگوی راه‌پله وقتی از بین قفسه‌های فروشگاهی برای خرید رد شد، افراد آشنایی را دید که رفقا از جنب مسجد بلال به مقصد این فروشگاه زنبیل به‌دست در حال حرکت هستند.
گویا این فروشگاه که سهامداران آن چندان راضی نیز به‌نظر نمی‌رسند، ۱۲۷ میلیارد تومان را قفسه‌ها چیده، اما حسابرس نیز گویا از ابهامی خبر داده که پشت این قفسه‌ها در حال رخ دادن است.

شست انگشت وقتی می‌سوزد
یکی از انجمن‌هایی که ارابه‌های خارجی را به میدان می‌آورد خبرسازی کرده که تمام فک‌وفامیل‌ها از عروس و داماد بگیر تا مادرزن و ... برخی از آقایان در شرکت‌های زیرمجموعه خودروسازان رسوخ کرده و مانع از رشد این صنعت هستند، اینکه وارداتچی‌ها دلشان به‌حال داخلی‌ساز‌ها سوخته جای سوال دارد!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ali
Iran, Islamic Republic of
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
آقا با دورود فراوان حرف از بانک مرکزی شد لطفا شما صدای مارو به گوش آقای همتی بروسون
1.برو بهش بگو لطفا نوسان نده به دلار تثبیت کنه این اول
2.مقدار کالا های پشت تخصیص چیزی بیشتر از 8 میلیارد دلاره تکلیف اینم مشخص کنه
3.انقدر هم در اثر ارزپاشی در بازار و باز هفته بعد همون آش و همون کاسه ماهارو که تولید کننده هستیم لطفا نابود نکنه
4.بعد نگا بهش بگو پشت تلویزیون انقدر دروغ نگه چون همین الانش ما مشکل با بانک های کشور های دور برمون داریم
5.اگه به فکر توافق هم هستین نگا براد من این حکومت این همه هزینه نکرده که الان بخواهد بیخایل بشه
7.بعد اولین گام در توافق مستقیم با آمریکا مساوی هست با تغییر رژیم اینو خودتون خوب میدونید
فردوسی
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۳
باشه بهش میگم!!!!