بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
نگاهی اجمالی به عملکرد این کاغذساز در شهریور ماه؛

لزوم بازنگری در قوانین گره معاملاتی "چکاوه "

این شرکت تا انتهای شهریور ماه سال ۱۳۹۹، با فروش ۱۲.۳۷۳ تن انواع کاغذ قهوه‌ای و فلوتینگ موفق به ثبت درآمدی ۷۶۵ میلیارد ریالی شده است.
کد خبر : ۲۲۸۹۰۲

لزوم بازنگری در قوانین گره معاملاتی:

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که بسیاری از سهامداران شرکت کاغذسازی کاوه پس از تشکیل صف فروش سنگین و عدم معامله در روز‌های متمادی می‌بایست در انتظار تصمیم ناظران بازار به منظور اعلام گره معاملاتی در این نماد هستند، گزارش عملکرد شهریور ماه این شرکت حاکی از رشد مجدد نرخ‌های فروش محصولات اصلی این شرکت در مقایسه با نرخ‌های مرداد ماه است.

لزوم بازنگری در قوانین گره معاملاتی:

تحقق سود خالص ناچیز ۱۳ میلیارد ریالی از این شرکت در عملکرد سه ماهه نخست سال مالی جاری و ثبت ارزش بیش از ۱۶.۷۵۰ میلیارد ریالی شرکت در تاریخ ۱۴ تیرماه رخدادی است که تنها بخشی از افت در حدود ۴۵ درصدی قیمت هر سهم را توجیه می‌کند و بی شک افت بیش از این هم اتفاقی گریزناپذیر در معاملات آتی روز‌ها و ماه‌های آتی این سهم به شمار می‌آید.

از نکات قابل توجه عملکرد منتشر شده این شرکت در شهریور ماه می‌توان به افت مقادیر فروش فلوتینگ در مقایسه با مرداد ماه اشاره داشت به طوری که فروش این محصول در شهریور ماه افتی ۴۶۰ تنی را به ثبت رسانده است.

لازم به ذکر است، این شرکت تا انتهای شهریور ماه سال ۱۳۹۹، با فروش ۱۲.۳۷۳ تن انواع کاغذ قهوه‌ای و فلوتینگ موفق به ثبت درآمدی ۷۶۵ میلیارد ریالی شده و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی خیره‌کننده را به ثبت رسانده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴
تکلیف سهامدان چکاوه چی میشود ،
بالاخره منحل میشود و یا دوباره رونق میگیرد

یهامدان گناه دارند