بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
ذوب آهن اصفهان در بخش فروش‌های صادراتی بیشترین میزان تولیدی را محصول «شمش کالایی» با میزان ۵۵.۱۵۷ تن در اختیار داشته و جایگاه بعدی را محصول «میلگرد» با میزان تولید ۱۸.۰۹۲ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۲۹۰۰۴

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریورماه، میزان درآمد کسب شده "ذوب" از محل فروش محصولات در بازار «داخلی» و «صادراتی» مبلغی میزان ۱۵.۸۵۷.۳۹۲ میلیون ریال گزارش شده که بیشترین سهم را در این درآمد حاصل شده «فروش داخلی» در اختیار دارد.

درآمد "ذوب" در شهریور ماه نسبت به ماه گذشته ۲۵درصد رشد را به همراه داشته و همچنین در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته ۸۹درصد افزایش را ثبت کرده است.

این شرکت اصفهانی میزان درآمد خود را در دوره ۶ماهه ابتدایی سال جاری مبلغی بالغ بر ۷۵.۶۵۸.۰۶۴ میلیون ریال گزارش شده که در قیاس با سال گذشته ۴۶درصد افزایش را تجربه کرده است.

بر اساس این گزارش، درآمد "ذوب" در بخش فروش‌های داخلی به میزان ۸.۷۷۸.۷۱۵ میلیون ریال را به ثبت رسانده که بیشترین میزان فروش را در این ماه محصول «تیرآهن» با مقدار ۶۹.۳۷۸ تن به خود اختصاص داده و جایگاه بعدی را محصول «میلگرد» با میزان فروش ۲۷.۱۵۵ تن از آن خود کرده است.

به همین ترتیب، شاهد روند فروش محصول تیرآهن در ۶ماهه اخیر خواهیم بود که این شرکت پس از سپری کردن دوران نزولی خود روند صعودی را در پیش گرفته و باید نظاره گر آن باشیم که می‌تواند این روند را ادامه دهد یا خیر.

بر پایه این گزارش، شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در بخش فروش‌های صادراتی بیشترین میزان تولیدی را محصول «شمش کالایی» با میزان ۵۵.۱۵۷ تن در اختیار دارد و جایگاه بعدی را محصول «میلگرد» با میزان تولید ۱۸.۰۹۲ تن به خود اختصاص داده است و می‌توانیم روند تولید محصول «شمش کالایی» در ۶ ماه اخیر را در نمودار زیر مشاهده کنیم:

اشتراک گذاری :
ارسال نظر