بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
سود غیر عملیاتی فروش سهام اصلی‌ترین دلیل رشد سودآوری این شرکت؛

نگاهی به گزارش ۹ ماهه "غویتا"

افزایش چشمگیر و بیش از ۷۲ درصدی مبالغ فروش این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، منجر به تعدیل با اهمیت سودآوری این شرکت در این مدت شده است.
کد خبر : ۲۲۹۲۴۰

نگاهی به گزارش ۹ ماهه

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در جدیدترین گزارش منتشر شده شرکت ویتانا، افزایش بیش از ۱.۴۸۶ میلیارد ریالی درآمد‌های ناشی از فروش و همچنین شناسایی درآمدی ۷۵۸ میلیارد ریالی ناشی از خرید و فروش سهام، تعدیل ۳۱۵ درصدی سود خالص این بیسکوئیت ساز را رقم زد.

نگاهی به گزارش ۹ ماهه

همانگونه که از گزارش‌های عملکرد ماهیانه شرکت ویتانا نیز آشکار بود، افزایش چشمگیر و بیش از ۷۲ درصدی مبالغ فروش این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، منجر به تعدیل با اهمیت سودآوری این شرکت در این مدت شده است.

اما بر اساس صورت‌های مالی منتشر شده و گزارش تفسیری این شرکت نمی‌توان نقش شناسایی درآمدی بیش از ۷۵۸ میلیارد ریالی غیرعملیاتی ناشی از فروش سهام در بازار بورس و فرابورس را در تعدیل چشمگیر سودآوری این شرکت نادیده گرفت.

همانگونه که در جدول ذیل مشاهده می‌شود، افزایش بیش از ۳.۳۴۵ تنی انواع بیسکوئیت‌های داخلی و صادراتی و همچنین رشد قابل توجه نرخ‌های فروش محصولات این شرکت منجر به رشد چشمگیر کل مبالغ فروش شده است.

نگاهی به گزارش ۹ ماهه

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد درآمدها این بیسکوئیت‌ساز به کام سهامداران شد؛

افزایش فروش ۲۸درصدی "غویتا"/ خرداد سرآغاز جهش تولید

وقتی درآمد بیسکوئیت‌فروش معروف به ۷۹۱.۳۳۰ میلیون ریال رسید؛

۷۷درصد افزایش درآمد "غویتا"/ طعم بیسکوئیت مادر زیرزبان سهامداران

ویتانا در مهرماه سال جاری ۷۱۶ میلیارد ریال درآمد داشته است؛

افزایش ۴۵ درصدی فروش "غویتا"/ آمارهای جذاب فروش نسبت به سال گذشته

ارسال نظر