بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸
یکی از شتاب‌دهنده‌ها اولین فراخوان خود را با هدف جذب استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) برگزار می‌کند.
کد خبر : ۲۲۹۲۹۹

اولین فراخوان جذب استارتاپ در حوزه فناوری ژرف

به گزارش بورس نیوز، یکی از شتاب‌دهنده‌های فناوری و نوآوری فعال در حوزه کربن به پشتوانه پنج‌سال فعالیت شتاب‌دهی بر بستر پلتفرم آی‌چلنج، در تلاش است که با ارائه بسته متنوعی از خدمات شتاب‌دهی، مسیر توسعه فناوری و تجاری‌سازی آن را برای استارتاپ‌ها و هسته‌های فناور هموارتر کند.

کربن بر حوزه‌های فناوری ژرف (Deep Tech) متمرکز است و به‌طور ویژه در این فراخوان به‌دنبال استارتاپ‌ها و هسته‌های فناوری است که در زمینه فناوری‌نانو، مواد پیشرفته، سلامت و زیست‌فناوری، هوش مصنوعی، فناوری شناختی و اینترنت اشیا فعالیت می‌کنند.

بر اساس اعلام ستاد نانو، این شتاب‌دهنده هم‌اکنون با تأمین فضای استقرار مناسب در سرای نوآوری و شتابدهی دکتر قریب و با اتکا به شبکه مشاوران و مربیان خود از همه استارتاپ‌های فعال در حوزه‌های فوق دعوت می‌کند تا برای تجاری‌سازی فناوری خود به آنها بپیوندند.

علاقه‌مندان تا ۱۵ آبان ۹۹ فرصت دارند با مراجعه به صفحه اختصاصی فراخوان در وبسایت آی‌چلنج به نشانی http://ichallenge.ir/carbon-acc و یا به نشانی این شتابدهنده http://carbonacc.com برای ثبت نام و معرفی تیم خود اقدام کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر