بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز:

طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس بررسی شد

با توجه به نوسان در بازار سرمایه، سهام عدالت نیز که تا ۲۰ میلیون تومان ارزش پیدا کرده بود، با کاهش ۵ میلیون تومانی مواجه شد.
کد خبر : ۲۲۹۳۱۳

طرح جاماندگان سهام عدالت در مجلس بررسی شد

به گزارش بورس نیوز، اکبر حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز اظهار کرد: با توجه به نوسان در بازار سرمایه، سهام عدالت نیز که تا ۲۰ میلیون تومان ارزش پیدا کرده بود، با کاهش ۵ میلیون تومانی مواجه شد.

وی با اشاره به اینکه طرح ثبت نام جاماندگان سهام عدالت جهت بررسی به مجلس ارائه شده، افزود: طرح جاماندگان در نوبت رسیدگی مجلس بوده و صددرصد با اکثر آرا مصوب خواهد شد.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز ادامه داد: این طرح در کمیسیون اقتصادی بررسی شده و سه ماه پس از تصویب به مرحله اجرا و ثبت نام خواهد رسید.

حیدری خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار جامانده از سهام عدالت جز اولویت‌هایی هستند که شرایط ثبت نام برایشان فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: علیرغم کاهش مبلغ سهام عدالت، توصیه می‌کنیم دارندگان سهم خود را نفروشند، چون طبق پیش بینی انجام شده در سال آتی ارزش سهام افزایش چشمگیری خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز تصریح کرد: اگر فردی در صورت ضرورت و نیاز می‌خواهد بخشی از سهام خود را بفروشد، از مراجعه به بانک‌ها خودداری کرده و از کارگزاری‌ها برای فروش اقدام کند.

حیدری گفت: فروش سهام در بانک‌ها با مشکل مواجه می‌شود و بسیاری از گزارش‌ها بیانگر عدم پرداخت درست و به موقع پول توسط بانک‌ها است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر