بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به فروتنی و غیرت تیم حقیقی‌ها زیر تابلوی بورس تهران و وقت‌کشی حقوقی‌هایی که با داور بحرینی جاپای عربستانی‌های پولدار گذاشته بودند.
کد خبر : ۲۲۹۴۰۱

فوتبال‌بازی در تالارسعادت آباد با چاخان دلار ۱۸هزارتومانی

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله امروز خبر آورده که امروز معاملات بازارسرمایه همچون فوتبالی بود بین ایران و عربستان با داور بحرینی!

اینگونه بود که حقیقی‌های که مقابل پول تیم حقوقی‌ها یا همان عربستانی‌ها هر مقداری که ایستادگی کنند، آخر سر رقیب داور بحرینی نمی‌شوند و دقیقا آنجاست که بازار شیرفلکه عرضه را باز می‌کند و هر مقدار تیم حقیقی‌ها شرافت را به رخ می‌کشند، بازهم تیم حقوقی‌ها کاری می‌کنند که بیشتر به ذبح سرمایه شبیه است.

خیلی از این سهم‌ها که امروز به صف فروش رفته‌اند، در روز‌های اصلاح بازار چندین و روز صف‌های فروش کوچکی داشتند که نشان می‌داد کسی دیگر قصد فروش ندارد.

دلار ۱۸هزارتومانی یا چاخان بزرگ
نرخ دلار به محدوده‌ای رسیده که هیچکس یک صندلی چرمی را قبول نمی‌کند که حتی ادامه افزایش نرخ دلار را با فردی جدید طی کنیم اما؛ نکته جالب ماجرا آنجاست که آن ۲۵شوالیه‌ای که یک‌روز بخاطر رشد بازارسرمایه، بازاری که تورم‌زا نیست و مولد اقتصاد است بر کُوس رسوایی بر سر چهارسوق زدند که همش حباب است!

شوالیه‌ها، حداقل یه آخ بگید که بدونیم زنده‌ایم؛ این نوع «خواب خرگوشی» و «سر تو برف کردن کبک» از صنعتی و سنتی زدن خیلی بدتره.

از طرفی شاید حرف دیروز سخنگوی راه‌پله‌های ما درست دربیاید که یکی از این‌ها شاید روی صندلی داغی تکیه بزند تا برای اندک زمانی، رزومه‌ای را سیاه کند و مانند گذشته تنها ۲تا۳ماه بماند و قول دلار ۱۸ تا ۲۲ هزارتومانی را هم بدهد، اینجاست که می‌گویند، زکی...

کارت بانکی صندوق توسعه ملی
سخنگوی راه‌پله‌ها که اینبار از دم عابربانک برگشته بود با خود می‌خندید و می‌گفت یک درصد صندوق توسعه ملی از طریق کارت بکشیده، اما گویا تراکنش ناموفق بوده و گفتند که باید ظرف ۷۲سال پول برمیگرده، همینه که بعد ۲روز مثبت خوردن یهو یادشان افتاد که منفی بشه تا قبل ۷۲ساعت پولو برگردوندن!


حمایتی قد بیمه‌های تامین
امروز اگه روند حرکت حقوقی‌ها بزرگ را می‌دیدیم این هلدینگ بزرگ بیشتر در حوض اسناد خزانه چرخید و خرید کرد به‌جای آنکه مراقب سهم‌های خود باشد البته خیلی‌ها می‌گویند که بازارگردان‌هایی که پشت این سهم‌ها نشسته‌اند منتظر حرکت شستا پس از مجمع هستند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱
آن 25 موجود زنده بودند که آن آه و فغان را سر داده بودن ؟یا روبوت بودند ؟
انشالله آن مسئول سابق بورس که داند و دانیم که سقوط های دهه های گذشته در زعامت ایشان بود و در صعود اخیر بورس برای افزایش تورم و کاهش ارزش پول ملی و... که در روزنامه های همراه خود پستان به تنور می چسباند و در مذمت صعود بورس میگفت . یاد دایی جان ناپلیون افتادم که تکیه کلامش بود : کار کار انگلیسی هاست ! و این مدرک بدستان هم میگفتند : گرانی و تورم صعود سکه و طلا و کاهش ارزش پول ملی فقط کار کار صعود بورس است !
کجا تشریف دارند ؟انشالله که از گران شدن سکه و طلهایشان و املاکشان به ازای نابودی معیشت مردم و نابودی اقتصاد حقیقی های بورس و مردم و مملکت سود کافی برده باشند .
سهامدار خرد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
به آن مسوول محتم بورس که از الزام سهامدارعمده به معرفی بازار گردان میگویند باید بگم بعضی شرکتا برای مصوبه شما ظاهرا تره هم خردنمیکنند نمونه میخواهید ؟ بنیاد معظم مستضعفان که شرکتش دربورس یعنی شیشه وگاز " کگاز" حدود دو ماه هست که یکسره تکرارمیکنم یکسره منفی و قرمزه و درین مدت حجم هم نمیخوره ! سهامدارخرد چه گناهی کرده که سهم باصطلاح بنیادی خریده ؟ رشدچندبرابری هم نداشته یا صفوجمع کنید روان بشه یا دامنه رو باز کنیدجناب ناظر که سهامدار پول لازم بتونه نقد کنه ! پس گره معاملاتی واسه جی گذاشتین ؟ پس کجارو نگاه میکنید آقای ناظر !
مایوس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
از خدا بیخبران انقدر به مردم در یکی دو ماه گذشته ضرر تحمیل کردند که خیلیا بیماری قلبی گرفتن. خدا ازتون نگذره. سهم وساپا 2600 خریدیم شده 1000 تومن ولی همه چیز چندین برابر قیمتاشون بالا رفته.
دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۸
خودرو سازان و کل زیرمجموعه آنها کوچکترین حمایتی از سهام خود نکرده و نخواهند کرد . تابلو را نگاه کنید و روزهای گذشته را هم بررسی کنید هیچ روزی خریدار نبوده اند و هر زمان حقیقی ها جوگیر شده اند خرید داشته اند ، حقوقی ها آبشاری فروخته اند .
در بازار سرمایه هر فرد اختیار سرمایه خود را دارد ، ولی تعجب میکنم از این همه خریدار سهام خودرو و سایپا که می‌بینند، آنها نه سود میدهند و نه چشم انداز مثبتی دارند و علیرغم اینهمه حمایت دولت ، انحصاری بودن محصول، انحصاری بودن قیمت گذاری بازهم زیان انباشته فراوان و بعد از افزایش سرمایه های کلان بازهم صورت مالی مثبت ندارد و حقیقی ها پول خود را در چاه ویل خودرویی ها می‌ریزد. بی تردید یکی از مهمترین عوامل سقوط بورس غیر از تصمیمات اشتباه سازمان و ناتوانی بر نظارت تز بازار و مشکل هسته و شیفتی کردن زمان معاملات و نوسانگیری حقوقی ها و کارگزاران و آزاد سازی بی ملاحظه. سهام عدالت و اختلاف واقعی یا جنگ زرگری وزارت نفت با سایر وزارتخانه‌ها و ورود و مصاحبه و سخنرانی همه افراد از مقام اول اجرایی کشور و رئیس دفترش تا افرادی از مجمع تشخیص و نمایندگان مجلس که هر روز مصاحبه میکردند ، اما مهمترین ضربه به بازار را جمع‌آوری پول بوسیله روروک سازان موتور دار و برخی بانکهای تقریبا ورشکسته بوده که قسمتی از زیان انباشته خود را از جیب مردم جبران کردند . و اشخاصی که وظیفه نظارت بر بازار را داشتند اکنون با گفته های مهوع کهنوسان در ذات بازار است و پند و اندرز و نصیحت از موضع طلبکار و نه پاسخگویی بعنوان نابود کننده اعتماد عمومی به بازار سرمایه و تولید در کشور بیشتر باعث سوهان کشیدن به اعصاب سرمایه گذار حقیقی هستند.
البته نباید از زحمات طاقت فرسای تعدادی مدرک اقتصادی به دست که سود خود را احتمالا در دلالی ارز و سکه و ملک داشتند بحمدالله به خواسته خود رسیدند و فعلا دلار 32000تومان را دیدند