بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
طی جلساتی که با بانک کشاورزی به عمل آمده، این بانک نهایت حمایت از این پلتفرم را بر عهده خواهد گرفت. سامانه حامی نگاهی گسترده به کشاورزان عزیز دارد و در سال 1400 بخش ثبت نام روستای خود را آغاز خواهد کرد.
کد خبر : ۲۲۹۷۴۰

به گزارش بورس نیوز، طی جلساتی که با بانک کشاورزی به عمل آمده، این بانک نهایت حمایت از این پلتفرم را بر عهده خواهد گرفت. سامانه حامی نگاهی گسترده به کشاورزان عزیز دارد و در سال 1400 بخش ثبت نام روستای خود را آغاز خواهد کرد.

شهریور ماه علاوه بر تولد بنیان گذار و موسس سامانه حامی، مصادف با تولد یک سالگی سامانه حامی بود.
شهریور ماه علاوه بر تولد بنیان گذار و موسس سامانه حامی، مصادف با تولد یک سالگی سامانه حامی بود. به مناسبت همین اتفاق حسن محمدی کاربران خود را با چند خبر عالی سورپرایز کرد.

اولین خبر این بود که سامانه حامی تا سال 1400 از نسخه 2 خود رونمایی خواهد کرد. دومین خبر این بود که سامانه حامی با همکاری بانک کشاورزی و امضای تفاهم همکاری با یک ارگان دولتی به دنبال استحکام بیشتر این پلتفرم پر قدرت است. سومین خبر این که ورژن تحت وب و اپیلکیشن دکه با پشتیبانی 24 ساعته رونمایی شد و از این پس کاربران می توانند از وب سایت www.Dakeapp.ir به راحتی هرچه تمام تر به خرید شارژ ، پرداخت قبوض ، خرید آنتی ویروس ، خرید بسته های اینترنت و کمک مالی به ارگان های خیریه بپردازند.

آخرین و مهم ترین خبر این است که طی جلساتی که با بانک کشاورزی به عمل آمده، این بانک نهایت حمایت از این پلتفرم را بر عهده خواهد گرفت. سامانه حامی نگاهی گسترده به کشاورزان عزیز دارد و در سال 1400 بخش ثبت نام روستای خود را آغاز خواهد کرد تا بستر استارت آپ کشور شاهد رشد سریعتری باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر