بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
برخی افراد ایده‌هایی در سر دارند که با نگاه خودشان اگر یک نفر روی آن سرمایه گذای کند قادر خواهند بود تا ایده را به کسب و کار تبدیل کنند. اما بارها اتفاق افتاده که به فرد سرمایه داده شده اما نمی‌داند از کجا شروع کند یا چگونه تیم بسازد.
کد خبر : ۲۲۹۷۴۱

به گزارش بورس نیوز،  برخی افراد ایده‌هایی در سر دارند که با نگاه خودشان اگر یک نفر روی آن سرمایه گذای کند قادر خواهند بود تا ایده را به کسب و کار تبدیل کنند. اما بارها اتفاق افتاده که به فرد سرمایه داده شده اما نمی‌داند از کجا شروع کند یا چگونه تیم بسازد.

برخی افراد ایده‌هایی در سر دارند که با نگاه خودشان اگر یک نفر روی آن سرمایه گذای کند قادر خواهند بود تا ایده را به کسب و کار تبدیل کنند. اما بارها اتفاق افتاده که به فرد سرمایه داده شده اما نمی‌داند از کجا شروع کند، چگونه تیم بسازد، چگونه بازار هدف خود را شناسایی کند و کلی ابهامات دیگر که مستلزم گذراندن دوره‌های مختلف مثل دوره شکل‌دهی آنلاین هم آوا یا استفاده از تجارت قبلی خود یا دیگران است.

اما اگر فرض را بر این بگذارید که دارای یک تیم ایده کامل و بدون نقص هستید و درحقیقت برای هر سوال سرمایه گذار پاسخ قاطع و سنجیده‌ای دارید، لیست سرمایه گذاران خطرپذیر زیست‌بوم کارآفرینی را برای ارتباط سریع تر با آنها جمع‌آوری کرده‌اید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر