بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
کارینو با فراهم نمودن بسترهای مناسب مالی و آموزشی، همراه صاحبان ایده و کارآفرینان است.
کد خبر : ۲۲۹۸۲۴

به گزارش بورس نیوز، اختراع خودرو تأثیر زیادی روی تمدن بشر داشته، به‌طوری که بدون آن شهرها، ارتباطات، مشاغل، کیفیت زندگی و .. با شکلی متفاوت از آنچه امروزه می‌بینیم همراه می‌شد. در کشورمان ایران هم خودرو جایگاهی ویژه در میان مردم دارد و تصور اینکه خیابان‌ها خالی از آن باشد دور از انتظار است.

از آنجایی که تمامی جنبه‌های زندگی انسان در جهان امروز به سرعت در حال تغییر است، صنعت خودروسازی نیز از این موضوع مستثنی نیست و به‌کارگیری فناوری و نوآوری‌هایی در طراحی و تولید قطعات و تجهیزات هوشمند خودرو و پیاده‌سازی سیستم‌های الکترونیکی بر روی آن، یکی از راهکارهای فروش خودوسازان بزرگ جهت جلب اعتماد و ایجاد انگیزه خرید در بین آن‌هاست.

مرکز نوآوری کارینو برای جذب تیم-ایده‌های استارتاپی نوآورانه فناوری محور با اولویت هوشمندسازی خودرو در نظر دارد با فراهم نمودن بسترهای مناسب مالی و آموزشی به رشد کسب و کارهای این حوزه‌ پرداخته و با صاحبان ایده و کارآفرینان تا رسیدن به نقطه مطلوب همراه باشد. علاقمندان می‌توانند در حوزه‌های زیر اطلاعات طرح استارتاپی و مشخصات اعضای تیم خود را وارد کنند.

حوزه فعالیت تیم‌ها:

ایمنی و امنیت
تجربه کاربری برای راننده و سرنشین
آلایندگی و مصرف سوخت
داده‌کاوی و هوش مصنوعی اکوسیستم
تعمیر و نگهداری
مدل‌های مالکیت و کاربری
زیرساختی اکوسیستم
بومی‌سازی فناوری، ارزان‌سازی و فرآیندهای ساخت
بررسی و انتخاب:

در این مرحله تیم-ایده های کاندیدا با همفکری کمیته راهبری برنامه و کمیته داوری انتخاب می‌شوند. تیمی که دغدغه تغییر، دانش فنی و همینطور تجربه کاری بیشتری داشته باشد، شانس بالاتری برای قبولی دارد.

شکل دهی:
در این مرحله با بهره گیری از خدمات آموزشی مقدماتی، راهنمایی های عمومی مربیان کسب و کار و سرمایه نقدی اندک سعی خواهد شد تا تیم‌ های منتخب بتوانند راه حل هایی منطبق بر مسأله و نیاز واقعی را شناسایی و اعتبارسنجی کنند.

شتاب دهی:
در این مرحله با بهره گیری از خدمات آموزشی پیشرفته و مربی های متخصص و همچنین با در اختیار قرار دادن سرمایه های اجتماعی، نمادین و مالی سعی خواهد شد تا تیم های انتخاب شده توانایی ورود محصولات خود به بازار را کسب و خود را آماده جذب سرمایه جدید کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست پذیرش به نشانی carinno.ir مراجعه کنید.

پس از ارسال اطلاعات، ارزیابی اولیه در مورد تیم و ایده‌ها انجام گرفته و برای آشنایی بیشتر با منتخبین تماس گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر