بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
رشد درآمد‌های عملیاتی "وبشهر" در دوره ۶ ماهه بررسی شد؛

افزایش ۱۸ درصدی دارایی‌های "وبشهر"/ رشد ۴درصدی سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت

بیشترین میزان بهای تمام شده در بین پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در اختیار «مارگارین، تامین سرمایه نوین و سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران» بوده و مجموع درآمد‌های عملیاتی این شرکت متشکل از «درآمد سود سهام، سود فروش سرمایه گذاری» است.
کد خبر : ۲۳۰۲۶۷

افزایش 18درصدی دارایی های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت توسعه صنایع بهشهر در گزارش صورت مالی ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال جاری (حسابرسی شده)، میزان سود خالص خود را در این دوره ۶ ماهه برابر با ۳.۰۲۲.۴۲۶ میلیون ریال ارائه کرده و مجموع درآمد‌های عملیاتی که متشکل از «درآمد سود سهام، سود فروش سرمایه گذاری» است مبلغی بالغ بر ۳.۲۰۷.۱۰۳ بوده و سود خالص هر سهم ۳۶۶ ریال گزارش کرده است.

سود خالص شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به میزان ۱.۷۰۷ درصد رشد داشته، همچنین درآمد‌های عملیاتی در این دوره نیز با افزایش چشمگیر ۱.۲۲۸ درصدی مواجه بوده و سود خالص هر سهم نیز نسبت به ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۱.۷۳۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.

افزایش 18درصدی دارایی های

شرکت "وبشهر" در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱ (حسابرسی شده)، مجموع دارایی‌های جاری و غیر جاری در این دوره را ۱۹.۱۶۶.۰۰۲ میلیون ریال گزارش کرده که در مقایسه با دوره مشابه با ۱۸ درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

همچنین سرمایه گذاری‌های بلند مدت نیز با ۱۳.۸۵۸.۶۸۰ میلیون ریال ۴ درصد رشد را تجربه کرده است، جمع حقوق مالکانه این شرکت نیز در این دوره ۶ ماهه که ۱۶.۵۰۹.۶۲۴ میلیون ریال گزارش شده که با ۱۰ درصد رشد نسبت به دوره گذشته مواجه بوده است.

افزایش 18درصدی دارایی های


بر پایه این گزارش، مجموع بهای تمام شده سرمایه گذاری‌های شرکت توسعه صنایع بهشهر در ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱، مبلغی بالغ بر.۸.۸۱۰.۲۵۱ میلیون ریال گزارش شده و بیشترین میزان بهای تمام شده در بین پورتفوی شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در اختیار «مارگارین، تامین سرمایه نوین و سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران» بوده است.


نمودار سرمایه گذاری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس

افزایش 18درصدی دارایی های

اشتراک گذاری :
ارسال نظر