بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
سود خالص ارائه شده شرکت " غشاذر " در صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، افزایش روبه‌رو رشدی را داشته و این شرکت لبنی با افزایش درآمد عملیاتی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۳۰۲

۵۳۹ درصد افزایش سود انباشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی در گزارش فعالیت صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری (حسابرسی نشده)، میزان سود خالص خود را در این دوره ۶ماهه مبلغی بالغ بر ۹۰.۲۶۵ میلیون ریال گزارش کرده و درآمد‌های عملیاتی در این دوره ۶ ماهه ۱.۹۲۳.۲۵۷ میلیون ریال ارائه شده و همچنین سود خالص هر سهم نیز ۱۵۰ ریال به ثبت رسیده است.

سود خالص ارائه شده شرکت " غشاذر " در این صورت مالی میاندوره‌ای ۶ماهه در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، با افزایش ۸۰ درصدی روبه‌رو بوده و درآمد‌های عملیاتی این شرکت لبنی نسبت به ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۳۲ درصد رشد را در پی داشته و همچنین سود خالص هر سهم افزایش ۷۹ درصدی در ازای هر هم را تجربه کرده است.

۵۳۹ درصد افزایش سود انباشته

بر اساس این گزارش، شرکت "غشاذر" در صورت وضعیت مالی ۶ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری، مجموع دارایی‌های جاری و غیر جاری این شرکت بالغ بر ۱.۵۷۶.۲۶۱ میلیون ریال گزارش شده و نسبت به سال گذشته ۵درصد افزایش را تجربه کرد.

۵۳۹ درصد افزایش سود انباشته

موجودی مواد و کالا در این دوره ۴۴۲.۴۰۸ میلیون ریال ثبت شده که با ۸ درصد رشد روبه‌رو بوده و همچنین سود انباشته ثبت شده در این دوره ۱۰۷.۰۰۰ میلیون ریال گزارش شده که رشد ۵۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۳۴درصد افزایش درآمدها روی پاکت‌های این شرکت ثبت شد؛

"آّب‌میوه" در صدر فروش "غشاذر"/ رشد ۳۱درصدی درآمدها از ابتدای سال مالی

افزایش درآمد ۳۱ درصدی در نیمه نخست سال جاری؛

دوغ‌های "غشاذر" به کام سهامداران شد/ مناقصه‌ها به دور دوم افتاد

شرکت شیرپاستوریزه پگاه آذربایجان غربی برای دومین بار برگزار می‌کند؛

املاک مازاد "غشاذر" روی میز مزایده

ارسال نظر