بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵
افزایش ۲۰ درصدی سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به سال گذشته؛

وزنه سرمایه‌گذاری خارج از بورس"خبهمن" سنگین شد

شرکت گروه بهمن بیشترین سرمایه گذاری را در بخش « پذیرفته شده در بورس » در اختیار خوردو و ساخت قطعات دیده است.
کد خبر : ۲۳۰۳۸۷

بیشترین سرمایه گذاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه، سرمایه‌گذاری بخش‌های « پذیرفته شده در بورس » و « خارج از بورس » را مجموعا ۱۳.۰۶۶.۷۹۸میلیون ریال گزارش کرده است.

این گزارش‌ها حاکی از آن بوده که بیشترین میزان سرمایه‌گذاری، به بخش «خارج از بورس» تعلق یافته که با بهای تمام شده ۶.۶۶۶.۱۱۱میلیون ریال تمام شده است.

بهای تمام شده سرمایه‌گذاری صورت گرفته شرکت سرمایه‌گذاری بهمن "خبهمن" در مهرماه سال جاری، در مقایسه با ماه گذشته یک درصد افزایش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۲۰درصد افزایش را در پی داشته است.

"خبهمن" در مهرماه و در بخش «پذیرفته شده در بورس» میزان سرمایه‌گذاری خود را به بهای تمام شده ۶.۴۰۰.۶۸۷میلیون ریال به ثبت رسانده که نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش را تجربه کرده است.

از سوی دیگر باید اشاره شو که در همین مدت و در بخش «خارج از بورس» نیز این شرکت ۶.۶۶۶.۱۱۱ میلیون ریال سرمایه‌گذاری را ثبت کرده که با رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بوده است.

بیشترین سرمایه گذاری

بر پایه این گزارش، همانطور که گفته شد در مهرماه بهای تمام شده سرمایه‌گذاری در بخش « پذیرفته شده در بورس» ۶.۴۰۰.۶۸۷ میلیون ریال گزارش شده که بیشترین بهای تمام شده سرمایه‌گذاری در این بخش در اختیار «خودرو و ساخت قطعات» با ۲.۳۳۵.۲۸۷ میلیون ریال، «سرمایه گذاری‌ها» با ۱.۳۱۵.۶۷۶ میلیون ریال به ثبت رسیده و در بخش سرمایه‌گذاری «خارج از بورس» بیشترین بهای تمام شده را «خودرو و ساخت قطعات» با ۴.۴۰۳.۹۱۵ میلیون ریال و «سایر فعالیت‌ها» با ۱.۲۴۵.۳۵۰ میلیون ریال در اختیار دارند.

بیشترین سرمایه گذاری

بر اساس این گزارش، شرکت گروه بهمن بیشترین سرمایه‌گذاری را در بخش «پذیرفته شده در بورس» در اختیار خوردو و ساخت قطعات دیده است.

 نمودار روند ارزش بازار بخش «خودرو و ساخت قطعات» در حوزه پذیرفته شده در بورسبیشترین سرمایه گذاری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین میزان سرمایه گذاری "خبهمن" «خودرو و ساخت قطعات» بود؛

رشد ۲۲ درصدی سرمایه گذاری "خبهمن"

کارشناس صنعت خودرو در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

آیا اظهارات وزیر صمت چراغ سبزی به واردات خودرو بود

ارسال نظر