بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
به ازای هر سهم ۵۱۸ ریال سود محقق شد؛

کاهش ۷۷ درصدی بدهی‌های "تنوین"

سرمایه گذاری‌های بلند مدت "تنوین" با ۵۹ درصد رشد به مبلغ ۶۲۲.۳۱۵ میلیون ریال رسیده و سرمایه گذاری کوتاه مدت نیز با مبلغ ۲۰.۷۵۰.۰۵۵ میلیون ریال ۱۴ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۸۱

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تامین سرمایه نوین در گزارش صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری، سود خالص حاصل شده را برابر با ۴.۶۶۴.۱۴۲ میلیون ریال به ثبت رسانده و درآمد‌های عملیاتی این شرکت در دوره ۶ ماهه بالغ بر ۵.۰۵۲.۷۶۶ میلیون ریال گزارش شده است.


سود خالص شرکت "تنوین" در مدت زمان ۶ ماهه منتهی به شهریورماه، ۶۵ درصد افزایش را تجربه کرده و درآمد‌های عملیاتی نیز ۵۸ درصد رشد را این صورت مالی میاندوره‌ای تجربه کرده است.


سود خالص هر سهم شرکت تامین سرمایه نوین در ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری با ۶۵ درصد افزایش روبه‌رو بوده که به مبلغ ۵۱۸ ریال به ازای هر سهم رسیده است.


بر پایه این گزارش، شرکت تأمین سرمایه نوین در گزارش صورت وضعیت مالی (مقایسه با پایان سال مالی ۹۸)، جمع دارایی‌های خود را ۲۳.۷۹۱.۵۲۵ میلیون ریال به ثبت رسانده و همچنین سرمایه گذاری‌های بلندمدت با ۵۹ درصد رشد به مبلغ ۶۲۲.۳۱۵ میلیون ریال رسیده و سرمایه گذاری کوتاه مدت نیز با مبلغ ۲۰.۷۵۰.۰۵۵ میلیون ریال ۱۴ درصد افزایش را به ثبت رسانده است.


نکته قابل توجه و مثبت این گزارش، کاهش ۷۷ درصدی بدهی‌های "تنوین" در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر