بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
شرکت داتین با ارائه مجموعه وب‌سرویس‌های متنوع، این امکان را برای شرکت‌های بیمه فراهم کرده تا API خود را در اختیار استارت‌آپ‌های این صنعت یا همان اینشورتک‌ها قرار دهند.
کد خبر : ۲۳۰۶۶۴

به گزارش بورس نیوز، شرکت داتین با ارائه مجموعه وب‌سرویس‌های متنوع، این امکان را برای شرکت‌های بیمه فراهم کرده تا API خود را در اختیار استارت‌آپ‌های این صنعت یا همان اینشورتک‌ها قرار دهند.

چند سالی است که از ورود اینشورتک‌ها به صنعت بیمه کشورمان می‌گذرد. همراهی بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه موجب شد تا روز‌به‌روز بر توسعه فعالیت اینشورتک‌ها در کشور افزوده شود. با توجه به این مهم و ورود استارت‌آپ‌ها به این عرصه در راستای توسعه بازار بیمه کشور، لزوم استفاده از سرویس‌های API بیمه بیش از گذشته احساس می‌شود.

در راستای رسیدن به این هدف، داتین در راهکار بیمه‌گری خود مجموعه وب‌سرویسی‌هایی را ایجاد کرده تا شرکت‌های بیمه‌ای که از آن استفاده می‌کنند بتوانند در ارائه خدمات مشاوره، فروش و صدور و خدمات پس از فروش، API خود را در اختیار استارت‌آپ‌های صنعت بیمه قرار دهند. این مجموعه وب‌سرویس‌های دربرگیرنده رشته‌های اصلی حوزه بیمه‌گری مشتمل بر اتومبیل (ثالث و بدنه)، آتش‌سوزی، حوادث، عمر انفرادی، درمان مسافرتی و مسئولیت است.

بیمه‌های پاسارگاد، حکمت صبا، باران و کوثر از جمله شرکت‌هایی هستند که خدمات خود را از طریق راهکار بیمه‌گری داتین ارائه می‌دهند و عمده این شرکت‌ها توانسته‌اند API خود را با تضمین امنیت و یکپارچگی در اختیار شبکه فروش برخط و تعدادی از اینشورتک‌ها قرار دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر