بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
آیا تا به حال شده که نیاز به خرید گل داشته باشید اما به دلیل مشغله زیاد زمان خرید آن را نداشته باشید؟ در اینجا است که یک گل فروشی آنلاین به کمک شما می آید .
کد خبر : ۲۳۰۷۲۹

خرید گل آنلاین با گارانتی 100 درصد

به گزارش بورس نیوز، معمولا گل فروشی‌های آنلاین بسیاری در سطح کشور وجود دارند، اما کدام گل فروشی را انتخاب کنیم؟ کدام گل فروشی تضمین میکند که گل‌هایی با بهترین کیفیت و سالم به دست عزیزان شما می‌رسد؟

زمانی که صحبت از گارانتی گل‌ها میشود بسیاری از گل فروشی‌های آنلاین این گارانتی را نمی‌دهند چرا که ممکن است به هر دلیلی سفارش گل شما با تاخیر و یا خرابی به دست عزیزان شما یا حتی خود شما برسد.

اما امروز یک گل فروشی به شما معرفی می‌شود که کیفیت سفارش شما را گارانتی میکند، شعار گل فروشی گندم VIP همیشه به مشتریان خود این گونه بوده است که:

۱- کلیه ارسال‌های داخل تهران رایگان است

۲-در صورت ناراضی بودن مشتری از محصول امکان عودت وجه به صورت ۱۰۰% برای مشتری امکان پذیر است.

زمانی که یک گل فروشی همچین گارانتی برای مشتری خود می‌دهد به معنی اطمینان از کلای خودش و همچنین موارد دیگری دارد.

از این معمولا خرید گل آنلاین مزایایی برای شما دارد که هیچ گل فروشی محلی این مزایا را شامل نمیشود.

خرید گل آنلاین معمولا، چون نیازی به اجاره کردن مغازه‌ای بزرگ و ... ندارد و گل‌ها به صورت روزانه از باغ‌ها چیده می‌شود پس در نهایت از هزینه نگهداری کمتری نسبت به محلی‌ها برخوردار است، در نتیجه گل‌ها قیمت‌ها مناسبی برای شما خواهند داشت.

همانطور که اشاره شد گل‌ها به صورت روزانه چیده و برای شما ارسال می‌شوند پس در نتیجه تازگی گل و بهترین کیفیت گل را شما تجربه خواهید کرد، چیزی که بسیار پیش آمده در گل فروشی‌های محلی گل‌هایی پژمرده و یا نیمه پژمرده با گل‌های تازه ترکیب میشوند.

مزیت دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد و جزو مهمترین مزیت‌ها به شمار می‌آید، تنوع بالا در سایت‌های آنلاین است. این تنوع به این صورت است که شما قدرت انتخاب گل‌ها با گل آرایی بسیار بالا را در یک خرید آنلاین خواهید داشت این مسئله بسیار مهم است، حتی اگر بخواهید به چند گل فروشی محلی مراجعه کنید دقیقا ممکن است ۱ روز زمان شما در ترافیک و شلوغی از بین برود، تنوع بالا در خرید گل آنلاین و همچنین انتخاب و مقایسه دیزاین‌های مختلف در کسری از ثانیه سبب شده مردم به سمت گل فروشی‌های آنلاین روی آورند.

معرفی گل فروشی آنلاین معتبر

فروشگاه گندم وی آی پی سالهاست که به پاس همیاری مشتریان عزیز افتخار ارسال گل به کل کشور را داشته است، شما میتوایند به سایت این مجموعه با کلیک بر روی خرید گل مراجعه کنید سایت Gandomvip با ارائه خدمات ارسال رایگان و همچنین تضمین گارانتی محصول شما یک تجربه عالی را برای شما رقم میزند.

خدمات ارسال گل گندم VIP:

ارسال انواع جعبه گل و باکس گل برای کلیه مناسبت‌های شما
ارسال انوع دسته گل تبریک و ... برای کلیه مراسم‌های شما، سالگرد ازدواج، خواستگاری، دسته گل عروس، دسته گل ترحیم و ...
ارسال انواع تاج گل تبریک، تاج گل ترحیم با زیباترین دیزاین‌ها برای اطلاعات بیشتر به صفحه تاج گل ترحیم مراجعه کنید.
ارسال انواع سبد گل‌ها با گل آرایی‌های متنوع و سفارشی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر