بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اداره کل دادگستری استان هرمزگان و با حضور متولیان و خیرین برگزار شد.
کد خبر : ۲۳۰۷۹۲

به گزارش بورس نیوز، مرادی نژاد رئیس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانی‌های نیازمند استان هرمزگان در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ضمن تشکر از فولاد هرمزگان و مهندس ارزانی مدیرعامل این شرکت برای مشارکت در این‌امر خیر گفت: فولاد هرمزگان از سال ۹۲ یاور ستاد دیه استان است و‌تا کنون ۱۱۰ زندانی با کمک فولاد هرمزگان آزاد شده اند و تا هفته آینده نیز ۹ نفر دیگر زندانی جرائم غیر عمد با کمک فولاد آزاد خواهند شد.
در ادامه این مراسم صفریان مدیر روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به مشارکت فولاد در مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: این شرکت در حد توان در همه زمینه‌ها برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود مشارکت داشته است که یکی از این اقدامات آزادی ۱۱۰ زندانی است.
وی به نگاه ویژه دست اندرکاران این شرکت به ویژه مدیرعامل فولاد هرمزگان اشاره کرد و گفت: فولاد هرمزگان از سال ۹۲ تا کنون بالغ بر یک میلیاردو پانصد میلیون تومان برای آزادی زندانیان هرمزگان کمک مالی کرده است و سیاست مشارکت در فعالیت‌های عام المنفعه همچون ازادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در آینده نیز تداوم خواهد داشت.
وی در پایان گفت: آزادی این زندانیان که فولاد هرمزگان نیز در آن مشارکت داشته باعث خوشحالی مجموعه ماست و باعث مسرت است که شادی خانواده‌های آنان و اثرات مثبت اجتماعی ناشی از برگشت سرپرستانشان را فراهم نموده ایم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر