بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ بدست آمد؛

ثبت عملکردی فوق‌العاده از "سبجنو"

افزایش درآمد‌های ۴۷درصدی شرکت سیمان بجنورد در کنار رشد ۲۸درصدی بهای تمام‌شده، منجر به رشد چشمگیر ۸۱درصدی و در حدود ۳۰۹میلیارد ریالی سود خالص این شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۹ شد.
کد خبر : ۲۳۰۸۰۶

ثبت عملکردی فوق‌العاده از

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس‌نیوز، در شرایطی که در روز‌ها و ماه‌های اخیر شاهد کاهش چشمگیر معاملات سهام شرکت سیمان بجنورد در بازار سهام هستیم، گزارش ۶ ماهه حسابرسی شده این شرکت حاکی از رشد چشمگیر درآمد‌ها و سود خالص این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بود.

ثبت عملکردی فوق‌العاده از

افزایش درآمد‌های ۴۷درصدی شرکت سیمان بجنورد در کنار رشد ۲۸درصدی بهای تمام‌شده، منجر به رشد چشمگیر ۸۱درصدی و در حدود ۳۰۹میلیارد ریالی سود خالص این شرکت در ۶ماهه نخست سال مالی۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال۱۳۹۸ شده است.

ثبت عملکردی فوق‌العاده از

از نکات قابل‌توجه و البته از عوامل تأثیرگذار رشد چشمگیر درآمد‌ها و سود خالص این شرکت در ۶‌ماهه نخست سال مالی۱۳۹۹ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد در حدود ۹۸.۰۰۰تنی مقادیر فروش محصولات اصلی (عمدتاً افزایش فروش داخلی) و افزایش نرخ‌های فروش بود.

همچنین کاهش صادرات سیمان نیز ازجمله دیگر نکات قابل‌ملاحظه صورت‌های مالی منتشرشده این شرکت هست که البته با توجه به رشد قیمت‌های داخلی نتوانسته خللی در درآمد‌های شرکت وارد کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر