بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
"کالا" در ازای هر سهم ۵۸۷ ریال سود ساخت؛

رشد ۱۵۸ درصدی سود خالص "کالا"

مجموع دارایی‌های «غیر جاری» و «جاری» شرکت بورس کالای ایران با افزایش ۶۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده، همچنین مجموع بدهی‌های «غیر جاری» و «جاری» رشد ۱۴۵ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۳۰۸۲۱

رشد ۱۵۸ درصدی سود خالص

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بورس کالای ایران در گزارش فعالیت صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۶.۳۱ ، سود خالص کسب شده در این دوره را بالغ بر ۱.۴۶۶ میلیارد ریال گزارش کرده، درآمد‌های عملیاتی نیز در این دوره برابر با ۱.۰۶۰ میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

میزان سود خالص کسب شده بورس کالای ایران در ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال ۹۹، با افزایش ۱۵۸درصدی سود خالص در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته مواجه بوده و درآمد‌های عملیاتی نیز در ۶ ماهه میاندوره ای افزایش ۷۲ درصدی را تجربه کرده است.

رشد ۱۵۸ درصدی سود خالص

میزان سود خالص "کالا" در ازای هر سهم طی دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری برابر با ۵۸۷ ریال بوده که ۹۲ درصد افزایش سود را نسبت به دوره مشابه گزارش کرده است.

رشد ۱۵۸ درصدی سود خالص

بر اساس این گزارش، شرکت بورس کالای ایران در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه میاندوره‌ای منتهی به شهریورماه سال جاری، مجموع دارایی‌های «غیر جاری» و «جاری» خود را حدوداً بالغ بر ۷.۳۸۳ میلیارد ریال گزارش کرده که با افزایش ۶۹ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده، مجموع بدهی‌های «غیر جاری» و «جاری» نیز در دوره ۶ ماهه برابر با ۲.۹۳۸ میلیارد ریال به ثبت رسیده که رشد ۱۴۵ درصدی را به همراه داشته است، حقوق مالکانه نیز در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مبلغی بالغ بر ۴.۴۴۵ میلیارد ریال را از خود به جای گذاشته است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۳۹ درصدی درآمد بورس کالای ایران در آذرماه؛

افزایش درآمد ۸۲ درصدی "کالا"

ثبات در نرخ فروش پلی‌اتیلن سنگین پتروشیمی جم در بورس کالا؛

افت بیش از ۲ درصدی نرخ فروش پلی‌پروپیلن جم

مدیرعامل کارگزاری «سی ولکس» در گفتگو با بورس نیوز تاکیدکرد:

اقلام جذاب برای عرضه در رینگ بورس کالا

ارسال نظر