بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
«ماکارونی رشته‌ای» محصول پر طرفدار زر ماکارون؛

افزایش ۴۹ درصدی فروش "غزر"/ رشد ۵۲درصد فروش نسبت به شهریور

درآمد ثبت شده شرکت زر ماکارون در مهرماه سال جاری، با افزایش ۵۲ درصدی نسبت به شهریورماه روبه‌رو بوده، همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۵۰ درصدی داشته است.
کد خبر : ۲۳۰۸۳۰

رشد ۴۹ درصدی فروش محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع درآمد کسب شده از محل فروش محصولات در مهرماه را بالغ بر ۱.۹۱۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و میزان فروش محصولات طی دوره یک ماهه را ۲۱.۸۹۰ تن گزارش کرده است.

درآمد ثبت شده شرکت زر ماکارون در مهرماه سال جاری، افزایش ۵۲ درصدی در مقایسه با ماه گذشته را تجربه کرده، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد قابل توجه ۱۵۰ درصدی را به ثبت رسانده است.

رشد ۴۹ درصدی فروش محصولات

بر اساس این گزارش، "غزر" در مهر ماه سال جاری هیچگونه فروشی را از بخش صادرات محصول به ثبت نرسانده، بخش «فروش داخلی» نیز با  ۲۱.۸۹۰ تن در مقایسه با ماه گذشته ۴۹ درصد افزایش فروش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

نمودار روند فروش محصولات "غزر" از ابتدای سال جاری تاکنونرشد ۴۹ درصدی فروش محصولات

بر پایه این گزارش، شرکت "غزر" در بخش فروش داخلی، طی دوره یک ماهه بیشترین محصول فروخته شده را «ماکارونی رشته‌ای» با ۱۶.۹۷۲ تن به ثبت رسانده که این میزان فروش در مقایسه با ماه گذشته ۵۱ درصد رشد را به همراه داشته است.

روند عملکرد شرکت زر ماکارون در فروش محصول «ماکارونی رشته ای»رشد ۴۹ درصدی فروش محصولات

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۲.۴۱۴ ریال سود به ازای هر سهم در دوره ۹ ماهه امسال کسب شد؛

ادامه روند افزایشی سودآوری زر

ماکارونی رشته‌ای بیشترین میزان فروش "غزر"بود؛

افزایش ۵۸ درصدی فروش زر ماکارون

ارسال نظر