بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها تاکنون انجام داده است.
کد خبر : ۲۳۱۱۳۲

به گزارش بورس نیوز، علی باستی رئیس پارک علم و فناوری گیلان صندوق پژوهش و فناوری گیلان امروبا بیان اینکه گیلانی ها در حوزه فناوری  حائز رتبه خوبی هستند اظهار کرد: گیلانی ها در خرید آنلاین از دیجی کالا جز رتبه های برتر هستند.

وی صندوق پژوهش و فناوری گیلان را جایگاه و سکوی پرتابی برای فناوران و استارتاپ ها دانست و تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان گیلان در سال گذشته تاسیس شده اما شرایط و اقدمات خوبی در راستای ماموریت ها تاکنون انجام داده است.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به ظرفیت و پتانسیل گیلان در استارتاپ گفت: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی، راه آهن و ارتباط با کشورهای دیگر برای ارتقای این مجموعه‌ها فرصت خوبی را فراهم می‌کند.

باستی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری، خط اعتباری ویژه به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد تومان دارد که این موضوع باعث شده از نظر مالی جهش خوبی را در  استان شاهد باشیم.

وی با اشاره به برگزاری رویداد سرمایه گذاری IVest یادآور شد: در این رویداد ۸۰ طرح از ۱۰ استان حضور داشتند که هشت طرح برای سرمایه گذاری انتخاب شد و دو طرح مربوط به گیلان بود.

رئیس پارک علم و فناوری گیلان با اشاره به فعالیت صندوق در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: صندوق در اجرای روند سرمایه گذاری خطرپذیر چیزی دریافت نمی کند بلکه فقط دانش را به شرکت ها و افراد منتقل می کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر