بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
پلیمر آریا‌ساسول به ازای هر سهم ۸.۷۸۵ ریال سود ساخته است؛

افزایش ۳۴ درصدی سود انباشته "آریا"

سود خالص شرکت پلیمر آریا ساسول در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را به ثبت رسانده و به مبلغ ۴۰.۲۵۷ میلیارد ریال دست یافته است.
کد خبر : ۲۳۱۱۶۳

افزایش ۳۴ درصدی سود انباشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به پایان شهریورماه سال ۹۹، میزان درآمد‌های عملیاتی طی این دوره ۶ ماهه بالغ بر ۶۰.۷۳۴ میلیارد ریال به ثبت رسیده که افزایش ۴۲ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به همراه داشته است.

سود ناخالص شرکت "آریا" نیز طی دوره ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری، برابر با ۳۰.۱۷۲ میلیارد ریال گزارش شده که نسبت به سال گذشته افزایش ۵۳ درصدی را تجربه کرده، سود عملیاتی این شرکت نیز با افزایش ۷۶ درصدی در مدت مشابه به مبلغ ۳۹.۳۸۵ میلیارد ریال رسیده است.

سود خالص شرکت پلیمر آریا ساسول در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹۶ درصدی را به ثبت رسانده و به مبلغ ۴۰.۲۵۷ میلیارد ریال دست یافته و همچنین سود خالص به ازای هر سهم نیز ۸.۷۸۵ ریال گزارش شده است.

افزایش ۳۴ درصدی سود انباشته


بر اساس این گزارش، شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش صورت وضعیت مالی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال جاری، مجموع دارایی ‌های این شرکت با افزایش ۳۸ درصدی روبه‌رو بوده و توانسته مبلغ ۹۶.۱۹۹ میلیارد ریال را به ثبت برساند، سود انباشته شرکت "آریا" نیز در این دوره ۶ ماهه در مقایسه با پایان سال مالی ۹۸، ۳۴ درصد رشد داشته و به مبلغی بالغ بر ۴۴.۸۷۴ میلیارد ریال رسیده است. حقوق مالکانه شرکت پلیمر آریا ساسول به مبلغ ۴۹.۹۱۷ میلیارد ریال دست یافته و افزایش ۳۰ درصدی را به دنبال داشته است.

افزایش ۳۴ درصدی سود انباشته

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
درآمدهای این شرکت پلیمری بر مدار «فروش های صادراتی»؛

۲۲۰ دلار کف نرخ خوراک اتان "آریا"

فروش ۸ ماهه شرکت به ۹۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ محصولات صادراتی آریاساسول

مهر تایید حسابرس بر سود ۸.۷۸۲ ریالی هر سهم در ۶ ماهه اول ۱۳۹۹؛

حاشیه سودعملیاتی ۶۵درصدی آریا با سود تسعیر

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
به به اینو میگن سهم بنیادی با ارزش جون میده تک سهمش شی حالا میرن اشغال سهام خودرو با سود منفی می خرن بعد میگن چرا سهام ها اینجوری شد فکر کردن هرچی بخرن باید سود کنن
موسی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
کدما شفاف سازی کرده و به 12 پرسش کارشناسان پاسخ داده و گفته : سود هر سهم امسال 140 تومان خواهد بود و 200 هزار تن ذخیره سرب دارد و عیار سربش 60 درصد است... و امسال 1500 تن سرب تولید می کنه...قیمت جهانی سرب رو به صعود است...و معادن استان کرمان را فعلا عملیات مقدماتی اکتشافی انجام داده و عملیات اصلی اکتشافی دو سال طول می کشد...در این معادن احتمال کشف مس و روی و طلا ذکر شده بود قبلا....