بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
مدیر عملیات "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

طراحی نرم افزار جدید برای مدیریت شعب " ای بی شاپ"

مدیر عملیات "ای بی شاپ" گفت: نرم افزاری برای مدیریت همه شعب " ای بی شاپ"در حال طراحی است تا نظارت کلی انجام گیرد و هدف از این کار در دسترس بودن برای مشتریان است.
کد خبر : ۲۳۱۲۹۵

طراحی نرم افزار جدید برای مدیریت شعب

زمردیان در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: زمانی که سامانه "ای بی شاپ" راه اندازی شد فقط یک سایت بود اما پس از گذشت یکسال اپلیکیشن آن نیز طراحی شد.

وی با بیان اینکه بر اساس هر محصول جدیدی که در "ای بی شاپ" معرفی می شود زیرساخت جدیدی تعبیه می شود افزود: در حال برنامه ریزی برای فراهم کردن زیرساخت های انواع بیمه ها و خدمات آنلاین کارگزاری هستیم همچنین در حال حاضر در حال برنامه ریزی توسعه نرم افزار جدید که  کاملا تحت پوشش "ای بی شاپ" برای شعب است هستیم.

مدیر عملیات "ای بی شاپ" گفت: با راه اندازی توسعه این نرم افزار بستر امن برای سفارش گیری و حفظ امنیت بیشتر مشتریان برای تسریع در پاسخگویی و نظارت روی شعب سوپرمارکت مالی در حال انجام است و در دو شعب تهران در حال استفاده است.

زمردیان خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای ایجاد زیرساخت های کارگزاری هستیم که فرایند خدمات آنلاین شامل ثبت نام، احراز هویت مشتری را می توان در بستر "ای بی شاپ" انجام داد.

وی تصریح کرد: از نظر امنیت دیتا، تست های نفوذ زیادی انجام دادیم که با موفقیت انجام شده و از هر نظر مورد اعتماد است.

مدیر عملیات "ای بی شاپ" افزود: هر ماه به مدت 15 دقیقه سامانه به حالت به روز رسانی می شود تا تمام سرویس ها بازنگری شود و از کندی سامانه برای ارائه بهتر خدمات جلوگیری کنیم.

زمردیان گفت: طبق برنامه ریزی که برای توسعه شعب در دستور کار قرار دارد، نرم افزاری برای مدیریت این شعب در حال طراحی است تا نظارت کلی انجام گیرد که هدف از این کار در دسترس بودن برای مشتریان است و برای پاسخگویی مناسب نیاز به نرم افزار قوی داریم.

وی افزود: 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افتتاح شعب جدید سوپرمارکت مالی"ای بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

ارائه خدمات بی تو بی توسط " آی بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

۲ هدف پیش روی " آی بی شاپ"

مدیرعامل IBshop در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد: 

سبد‌های سرمایه گذاری" آی بی شاپ" متناسب با ریسک و بازده 

ارسال نظر