بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
ویتانا در مهرماه سال جاری ۷۱۶ میلیارد ریال درآمد داشته است؛

افزایش ۴۵ درصدی فروش "غویتا"/ آمارهای جذاب فروش نسبت به سال گذشته

شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان تولید بیسکوئیت‌های شرکت خود را برابر با ۲.۹۱۴ تن ارائه کرده که در مقایسه با شهریور ماه رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده و نسبت مهر ماه سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۱۴۲۴

افزایش ۴۵ درصدی فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمدی که از محل فروش «انواع بیسکوئیت» بدست آورده برابر با ۷۱۶.۰۸۳ میلیون ریال به ثبت رسانده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاری درآمدی که ارائه کرده بالغ بر ۴.۲۷۱.۸۶۶ میلیون ریال بوده است.


درآمد حاصل شده شرکت ویتانا در مهرماه سال جاری، افزایش ۱۰ درصدی را در مقایسه با شهریور ماه به همراه داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۰۳ درصدی را تجربه کرده است. میزان درآمد به ثبت رسیده "غویتا" از ابتدای سال جاری تاکنون با رشد ۷۶ درصدی مواجه بوده است.

افزایش ۴۵ درصدی فروش


بر اساس این گزارش، شرکت "غویتا" در مهرماه سال جاری، میزان فروش محصولات خود را بالغ بر ۳.۰۸۹ تن گزارش کرده که این مقدار فروش در مقایسه با شهریور ماه افزایش ۴ درصدی را تجربه کرده و همچنین نسبت به مهر ماه سال گذشته ۴۵ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

نمودار عملکرد میزان فروش "غویتا" از ابتدای سال جاری تاکنون

افزایش ۴۵ درصدی فروش


نمودار روند فروش محصولات انواع بیسکوئیت از ابتدای سال جاری

افزایش ۴۵ درصدی فروش


طبق این گزارش، شرکت ویتانا در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان تولید بیسکوئیت‌های شرکت خود را برابر با ۲.۹۱۴ تن ارائه کرده که در مقایسه با شهریورماه رشد ۳۸ درصدی را ثبت کرده و نسبت مهرماه سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی را تجربه کرده است.

نمودار روند میزان تولید محصولات شرکت ویتانا

افزایش ۴۵ درصدی فروش

اشتراک گذاری :
ارسال نظر