بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
عملکرد فولادساز اصفهانی در بورس کالا زیر ذره بین رفت؛

غول فولادسازی و انتظار فروش و بازاریابی بیشتر

هفته گذشته و در جریان معاملات بورس کالا شاهد عرضه انواع محصولات فولادی توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان بودیم. ارزش معاملات این هفته به ۱۴ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال رسید.
کد خبر : ۲۳۱۵۰۳

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، هفته گذشته و در جریان معاملات بورس کالا شاهد عرضه انواع محصولات فولادی توسط شرکت فولاد مبارکه اصفهان بودیم. ارزش معاملات این هفته به ۱۴ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال رسید. این در حالی بود که با توجه به غیبت تقریبا ۳ هفته‌ای این شرکت در معاملات بورس کالا انتظار ثبت تقاضای بیشتری برای محصولات این شرکت وجود داشت.

۶۵.۳۲۰ تن ورق گرم توسط این شرکت عرضه شد که با تقاضای مشابهی مواجه شد. نرخ فروش هرتن از این محصول به ۱۲۸ میلیون و ۵۱۰ هزار ریال رسید و ارزش معاملات این محصول به ۸ هزار و ۳۸۲ میلیارد ریال رسید.
همچنین ۱۳.۵۰۰ تن ورق سرد این شرکت عرضه شد که با تقاضای مشابهی ثبت شد. نرخ فروش این محصول نیز به ۱۵۶ میلیون ریال در هرتن رسید که نسبت به آخرین نرخ ثبت شده آن افزایش ۲.۵ درصدی را نشان می‌دهد. ارزش معاملات ورق سرد نیز به ۲ هزار و ۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ورق قلع اندود و گالوانیزه شرکت همچنان در نرخ‌های بیش از ۲۰۰ میلیون ریال به ازای هر تن معامله می‌گردد. ۵.۰۰۰ تن ورق قلع اندود و گالوانیزه توسط این شرکت عرضه گردید که با تقاضای مشابهی مواجه شد. متوسط نرخ فروش هر تن از این محصولات به ۲۱۰ میلیون و ۲۶۰ هزار ریال رسید.

همچنین ۳۲.۵۰۰ تن تختال این شرکت در نرخ ۱۰۲ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال معامله شد و به این ترتیب جمع کل ارزش معاملات شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بورس کالا به ۱۴ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال رسید.

در جدول زیر آمار معاملات محصولات اصلی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالا ارائه شده است:

غول فولادسازی و انتظار فروش و بازاریابی بیشتر

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"فولاد" در آبان ماه ۷۵.۲۱۶ میلیارد ریال درآمد کسب کرد؛

افزایش درآمد انفجاری "فولاد"

ورق قلع اندود و گالوانیزه نیز رشد را ثبت کرد؛

کوره غول فولادسازی ۱۲درجه دیگر داغ‌تر شد

کارشناس صنعت فولاد در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازار فولاد در چنگ بی تدبیری‌ها

در گفتگو با فعالان بازار فولاد عنوان شد؛

"نوردکاران" صنف خوشبخت دوران التهاب بازار فولاد

ارسال نظر