بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
عملکرد این شرکت دارویی در ۶ ماهه سال ۱۳۹۹ بررسی شد؛

رشد چشمگیر سود "دتماد"

شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت درآمدی ۳۲۳۹ میلیارد ریالی شده که این موضوع منجر به تحقق سود خالصی ۱.۴۹۹ میلیارد ریالی همراه با حاشیه سود خالصی چشمگیر شد.
کد خبر : ۲۳۱۵۲۵

رشد چشمگیر سود

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اگر چه تورم به وجود آمده در سال‌ها و ماه‌های اخیر موجبات نگرانی بخش بزرگی از مردم جامعه را تحت تاثیر قرار داده، با این وجود برنده اصلی این تورم کمرشکن، شرکت‌های تولیدی آنهم با توجه به ضعف شدید نظارتی و افزایش نرخ‌های فروش هستند.

رشد چشمگیر سود

شرکت مواداولیه داروپخش نیز از این قاعده مستثنی نبود و با توجه به افزایش چشمگیر نرخ‌های فروش غیر نارکوتیک‌های داخلی و فروش عجیب نارکوتیک‌های صادراتی موفق به تحقق سود خالصی مطلوب گردید.

همانگونه که در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۹ نیز مشهود است، بخش عمده‌ای از رشد درآمد‌های شرکت مربوط به رشد چشمگیر نرخ‌های فروش و همچنین مقادیر فروش محصولات غیر نارکوتیک‌های داخلی در این مدت است.

رشد چشمگیر سود

در مجموع از نکات امیدوارکننده گزارش‌های مالی منتشره این شرکت می‌توان به افزایش قابل ملاحظه مقادیر و درآمد‌های فروش در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره داشت. این شرکت در ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ موفق به ثبت درآمدی ۳۲۳۹ میلیارد ریالی شده که این موضوع منجر به تحقق سود خالصی ۱.۴۹۹ میلیارد ریالی همراه با حاشیه سود خالصی چشمگیر شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر