بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
ماکارونی رشته‌ای بیشترین میزان فروش "غزر"بود؛

افزایش ۵۸ درصدی فروش زر ماکارون

شرکت زر ماکارون در آبان ماه بیشترین میزان فروش را از محصول «ماکارونی رشته ای» با ۲۰.۲۷۷ تن داشته که نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۱ درصد رشد را به دنبال داشته است.
کد خبر : ۲۳۱۵۶۳

زر ماکارون افزایش ۵۸ درصدی فروش داشته است

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت زر ماکارون در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده را از فروش محصولات تولیدی خود برابر با ۲.۳۱۰ میلیارد ریال گزارش کرده، همچنین مجموع فروش محصولات این شرکت ماکارونی ساز در پایان آبان ماه برابر با ۲۵.۶۲۱ تن بوده و لازم به ذکر است که "غزر" محصولات خود را تنها در بازار داخلی به فروش رسانده است.

درآمد حاصل شده شرکت "غزر" در آبان ماه سال جاری، افزایش ۲۱ درصدی را در مقایسه با مهرماه به همراه داشته، همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات این شرکت نسبت به آبان ماه سال گذشته رشد ۲۰۳ درصدی را تجربه کرده است.

شرکت زر ماکارون از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه سال جاری، ۱۲.۱۱۰ میلیارد ریال درآمد از محل فروش محصولات خود را به ثبت رسانده و توانسته در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش درآمد ۱۱۱ درصدی را به ثبت برساند.

زر ماکارون افزایش ۵۸ درصدی فروش داشته است

بر اساس این گزارش، شرکت زر ماکارون در آبان ماه سال جاری، میزان فروش محصولات خود را برابر با ۲۵.۲۶۱ تن گزارش کرده که این مقدار در مقایسه با ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش را به دنبال داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد را در پی داشته است.

نمودار عملکرد میزان فروش "غزر" در آبان ماه سال جاری
زر ماکارون افزایش ۵۸ درصدی فروش داشته است

بر پایه این گزارش، شرکت زر ماکارون در آبان ماه بیشترین میزان فروش را از محصول «ماکارونی رشته ای» با ۲۰.۲۷۷ تن داشته که نسبت به ماه گذشته ۱۹ درصد افزایش را تجربه کرده و همچنین در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۱۰۱ درصد رشد را به دنبال داشته است.

نمودار عملکرد فروش محصول «ماکارونی رشته ای» از ابتدای سال جاری
زر ماکارون افزایش ۵۸ درصدی فروش داشته است

اشتراک گذاری :
ارسال نظر