بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
"فولاد" در آبان ماه ۷۵.۲۱۶ میلیارد ریال درآمد کسب کرد؛

افزایش درآمد انفجاری "فولاد"

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آبان ماه بیشترین میزان فروش را از بخش «محصولات گرم» با ۳۶۵ هزار تن به همراه داشته و رتبه بعدی در اختیار «سایر» با ۱۷۲ هزار تن بوده است.
کد خبر : ۲۳۱۷۹۳

افزایش درآمد انفجاری

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال ۹۹، میزان درآمد شناسایی شده خود را طی دوره آبان ماه برابر با ۷۵.۲۱۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده که این درآمد حاصل شده از فروش محصولات در بازار داخلی بوده است.

میزان درآمد شناسایی شده شرکت "فولاد" در آبان ماه، با افزایش ۱۲ درصدی در مقایسه با ماه گذشته همراه بوده، همچنین درآمد‌های این شرکت فولادی نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه، مجموع درآمد‌های حاصل شده خود را بالغ بر ۴۱۶.۱۸۲ میلیارد ریال گزارش کرده که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۵۶ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش درآمد انفجاری

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آبان ماه سال جاری ۶۷۲ هزار تن از محصولات تولیدی خود را به فروش رسانده که این عدد نسبت به مهرماه با ۴ درصد رشد روبه‌رو بوده و همچنین میزان فروش این شرکت فولادی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز همچون ماه گذشته رشد داشته است.

نمودار عملکرد میزان درآمد و میزان فروش محصولات شرکت "فولاد"
افزایش درآمد انفجاری

افزایش درآمد انفجاری

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آبان ماه بیشترین میزان فروش را از بخش «محصولات گرم» با ۳۶۵ هزار تن به همراه داشته و رتبه بعدی در اختیار «سایر» با ۱۷۲ هزار تن بوده است.

نمودار عملکرد میزان فروش بخش «محصولات گرم» از ابتدای سال جاری
افزایش درآمد انفجاری

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد نرخ‌ها، ارزش معاملات "فولاد" را ۹.۱۰۰ میلیارد ریال کرد؛

ثبت بهترین هفته‌های غول فولادساز اصفهانی

ورق قلع اندود و گالوانیزه نیز رشد را ثبت کرد؛

کوره غول فولادسازی ۱۲درجه دیگر داغ‌تر شد

ارسال نظر