بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
درآمد "وتجارت" در آبان ماه سال جاری ۳۴ درصد رشد داشت

۲۱.۱۵۷ میلیارد ریال درآمد "وتجارت"

بانک تجارت مجموع درآمد تسهیلات اعطایی خود را از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه، بالغ بر ۱۵۵.۰۸۳ میلیارد ریال را به ثبت رسانده و سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۳.۳۷۱ میلیارد ریال گزارش شده است.
کد خبر : ۲۳۲۰۰۴

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، گزارش فعالیت ماهانه بانک تجارت در آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی طی یک ماهه برابر با مبلغ ۲۱.۱۵۷ میلیارد ریال بوده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز درآمدی بالغ بر ۱۵۵.۰۸۳ میلیارد ریال را به ثبت رسانده است.

سود سپرده‌های سرمایه گذاری "وتجارت" در آبان ماه سال جاری ۱۶.۱۳۴ میلیارد ریال گزارش شده و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۱۲۳.۳۷۱ میلیارد ریال سود سپرده سرمایه گذاری را در کارنامه خود گزارش کرده است.

درآمد تسهیلات اعطایی بانک تجارت در آبان ماه، افزایش ۶ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته تجربه کرده همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۴۷ درصدی مواجه بوده، میزان درآمدی که از ابتدای سال جاری ثبت کرده نیز در مقایسه با سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی را گزارش کرده است.

بر اساس این گزارش میزان سود سپرده‌های سرمایه گذاری در آبان ماه، رشد ۲ درصدی را در مقایسه با ماه گذشته به دنبال داشته و نسبت به دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۱۲ درصدی مواجه بوده، میزان سود سپرده سرمایه گذاری از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نسبت به سال گذشته رشد ۱۱ درصدی را گزارش کرده است.


بر پایه این گزارش، بانک تجارت در آبان ماه سال جاری، بیشترین میزان درآمد را از تسهیلات اعطایی بخش «سایر تسهیلات» با ۱۲.۸۴۵ میلیارد ریال کسب کرده و رتبه بعدی را بخش «فروش اقساطی» با ۳.۲۴۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.
نمودار عملکرد بخش «سایر تسهیلات» و «فروش اقساطی» از ابتدای سال مالی


بر پایه این گزارش، بانک تجارت بیشترین میزان سود سپرده سرمایه گذاری در آبان ماه، در بخش «سپرده‌های بلند مدت» یک ساله ۸.۷۷۵ میلیارد ریال بوده و جایگاه بعدی را بخش «سپرده‌های کوتاه مدت» با ۵.۰۷۳ میلیارد ریال در اختیار دارد.
نمودار عملکرد بخش سپرده‌های بلند مدت یک ساله و سپرده‌های کوتاه مدت

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بیشترین میزان درآمد از «سایر تسهیلات» بود؛

رشد درآمد ۵۷درصدی تسهیلات اعطایی "وتجارت"

عملکرد این بانک در پایان سال، منجر به چه میزان سود خالص می‌شود؛

"وتجارت" و افزایش مازاد درآمد‌های ناشی از فعالیت‌های بانکداری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
................ و البته ...............