بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آبان ماه، بیشترین میزان فروش شرکت خود را از محصولات «انواع شیر پاستوریزه و انواع ماست» گزارش کرده که هر کدام به تفکیک ۵۱۲ تن فروش داشته اند.
کد خبر : ۲۳۲۱۵۶

افزایش درآمد ۱۱۰ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه، میزان درآمد شناسایی شده خود را مبلغی بالغ بر ۳۹۷.۳۹۰ میلیون ریال گزارش کرده که این درآمد بدست آمده از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده، مجموع درآمد‌های شناسایی شده این شرکت لبنیاتی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه برابر با ۲.۶۲۰.۲۸۲ میلیون ریال به ثبت رسیده است.

افزایش درآمد ۱۱۰ درصدی

میزان درآمد شناسایی شده "غگلستا" از ابتدای سال مالی تاکنون

میزان درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت لبنیاتی "غگلستا" در آبان ماه، افزایش ۵ درصد افزایش را در مقایسه با مهر ماه به همراه داشته، همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۱۰ درصدی را به ثبت رسانده و درآمد گزارش شده از ابتدای سال مالی نیز افزایش ۱۰۴ درصدی را در مقایسه با سال گذشته داشت است.

افزایش درآمد ۱۱۰ درصدی

نمودار میزان فروش محصولات "غگلستا"

بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آبان ماه، میزان فروش محصولات تولیدی خود را برابر با ۲.۵۸۲ تن گزارش کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۷ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش درآمد ۱۱۰ درصدی

نمودار عملکرد میزان فروش محصولات «انواع شیر پاستوریزه و انواع ماست»

بر پایه این گزارش، شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان در آبان ماه، بیشترین میزان فروش را در بخش‌های «انواع شیر پاستوریزه و انواع ماست» داشته که هر کدام به تفکیک ۵۱۲ تن فروش داشته اند، محصول «انواع شیر پاستوریزه» در آبان ماه افزایش ۲۶ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته داشته و همچنین محصول «انواع ماست» نیز در آبان ماه سال جاری رشد ۵۴ درصدی را تجربه کرده است.

افزایش درآمد ۱۱۰ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پی مجمع عمومی فوق العاده شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان؛

"غگلستا" هیات مدیره جدید انتخاب کرد

شیر پاستوریزه گلستان در آذرماه، ۱۳۸ درصد افزایش درآمد داشت؛

روند صعودی کسب درآمد "غگلستا"

ارسال نظر