بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳
فروش PVC در آبان ماه به بیش از ۴.۸۰۰ تن رسید؛

فروش نخستین محموله صادراتی "شپترو"

مقادیر فروش پی وی سی در این ماه بیش از ۴.۸۰۰ تن بوده و جمع کل فروش مقداری این محصول در دوره ۸ ماهه امسال به ۱۳.۵۰۰ تن رسیده است.
کد خبر : ۲۳۲۱۵۹

فروش نخستین محموله صادراتی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پتروشیمی آبادان در آبان ماه سال جاری و بر اساس گزارش عملکرد ماهیانه شرکت، بیشترین فروش ماهیانه امسال را در آبان ماه محقق کرد.

فروش نخستین محموله صادراتی

پس از راه‌اندازی مجدد واحد پلی وینیل کلراید این شرکت شاهد افزایش قابل‌توجه مقادیر فروش این محصول در مقایسه با ماه‌های گذشه هستیم.

مبلغ فروش درآمد‌های محقق شده شرکت در این ماه به یک هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال رسیده که در حدود ۴۰ درصد از کل فروش ۸ ماهه شرکت را به خود اختصاص می‌دهد.

مقادیر فروش پی وی سی در این ماه بیش از ۴.۸۰۰ تن بوده و جمع کل فروش مقداری این محصول در دوره ۸ ماهه امسال به ۱۳.۵۰۰ تن رسیده؛ همچنین در ماه گذشته اولین محموله صادراتی این محصول در سال ۱۳۹۹ به فروش رسید.

نرخ فروش پی وی سی در بازار داخلی با توجه به کمبود عرضه آن با افزایش قیمت ۳۰ درصدی نسبت به مهرماه مواجه بوده است و میانگین قیمت فروش هر تن از این محصول در بازار معادل ۲۶۵ میلیون ریال بوده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه پتروشیمی آبادان در ماه گذشته ارائه‌شده است. همان‌گونه که مشاهده می‌شود در دو ماه گذشته و به‌ویژه آبان ماه شاهد رشد محسوس درامد‌های عملیاتی شرکت هستیم.

فروش نخستین محموله صادراتی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر