بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اصلاح‌های دوره‌ای شرط تداوم رشد بازار

کارشناس بازار سرمایه گفت: برای تداوم رشد بازار اصلاح‌های دوره‌ای لازم است و عرضه‌های معامله گران کوتاه مدت باید جمع آوری شود.
کد خبر : ۲۳۲۱۷۹

تداوم رشد بازار نیازمند اصلاح‌های دوره‌ای است

همایون دارابی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره شروع بازار امروز با ریزش اظهار کرد: شاخص از کف یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد حدود ۲۵ درصد رشد کرد و تو این رشد طبیعی است که معامله گر‌های کوتاه مدت تمایل به عرضه پیدا می‌کنند و بازار همه دچار یک وقفه‌ای می‌شود تا بررسی کند ورود نقدینگی جدید تداوم دارد یا خیر و بر اساس اینکه نقدینگی ورودی بر اساس قیمت‌های جدید سهام را حمایت می‌کند یا نه اقدام به تصمیم گیری می‌کند.

کارشناس بازار سرمایه افزود: برای تداوم رشد بازار اصلاح‌های دوره‌ای لازم است و عرضه‌های معامله گران کوتاه مدت باید جمع آوری شود و اگر بازار توان و نقدینگی را داشته باشد که عرضه‌ها را کنترل کند می‌توان برای رشد بیشتر بازار امیدوار بود.

وی گفت: در حال حاضر شرایط بازار نسبت به گذشته بسیار خوب است به این دلیل که تمام تمرکز و نگاه معامله‌گر‌ها به سهام‌های بنیادی و دارای شرایط مطلوب بنیادی است و امیدواریم با تحلیل بازار به جلو برود.

دارابی درباره بازگشایی پالایش یکم نیز تصریح کرد: بازگشایی روز گذشته این سهم مثبت بود، اما هنوز برای ارزیابی و تاثیرگذاری آن بر بازار زود است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
چشم سهامداران پالایش یکم روشن!

سرانجام صندوق "توزیع ثروت" به صف خرید نشست

مدیرعامل کارگزاری مدبر آسیا در گفت‌و‌گو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

"پالایش"، گزینه‌ای برای سرمایه‌گذاری بلندمدت

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس:

سود بازار از مصوبه جدید پیش گشایش

ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهادتی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۰
به شرط اینکه بازار گردانها بذارن
بازارگردانها عملا مثل صرافی ملی نقش ترمز دستی رو بازی میکنند و چون خودشون تلکه بگیر معامله شده اند(قانونا و با کلاه با چراغ آمدن گزیده میبرند کالا) یه سقف و کفی رو مدیریت میکنند که 5% نوسان سهم رو به 2% کاهش دادند(بطور متوسط) خب چه کاریه خود سازمان بورس سقف 5% رو کم میکرد و دیگه نیازی به مامورای سد معبر قلچماق نبود
تا میخوای معامله کنی می‌بینی که با 1.2 درصد سهم متولیان بازار عملا هر چی بخری و بفروشی ، نفعش رفته تو جیب بازارگردان و دوستان کارگزار
تو کانال ایجاد شده بازارگردان (بازار گرد کن) راهی نداری بجز افتادن در تله دوستان دانا