بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
در آبان‌ماه ۴۷۶ میلیارد ریال درآمد ثبت شد؛

«شیر» بیشترین میزان فروش "غپاذر"/ خودنمایی محصولات "پودری"

میزان فروش شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در آبان ماه، برابر با میزان فروش ۴.۱۶۳ تن بوده و بیشترین میزان فروش را طی این دوره یک ماهه محصول «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۲.۳۶۰ تن در اختیار داشته و جایگاه بعدی را نیز در بخش پر فروش‌ها «انواع محصولات پودری» با ۵۱۲ تن به خود اختصاص داده است.
کد خبر : ۲۳۲۲۴۵

«شیر» بیشترین میزان فروش

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، مجموع درآمد ‌های شناسایی شده خود را که از محل فروش محصولات تولیدی بدست آورده مبلغی بالغ بر ۴۷۶.۶۸۲ میلیون ریال گزارش کرده و درآمد ثبت شده این شرکت لبنیاتی از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه بالغ بر ۳.۸۳۷.۲۵۳ میلیون ریال بوده است.

«شیر» بیشترین میزان فروش

نمودار میزان درآمد شناسایی شده "غپاذر"

درآمد حاصل شده شرکت "غپاذر" در آبان ماه، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹درصدی را در کارنامه خود به ثبت رسانده، درآمد ثبت شده از ابتدای سال مالی نیز طی این دوره رشد ۴۰درصدی را گزارش کرده است.

«شیر» بیشترین میزان فروش

عملکرد میزان فروش کلی و روند فروش محصول شیر

بر اساس این گزارش، میزان فروش شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در آبان ماه، برابر با میزان فروش ۴.۱۶۳تن بوده و بیشترین میزان فروش را طی این دوره یک ماهه محصول «انواع شیر پاستوریزه و استریل» با ۲.۳۶۰تن در اختیار داشته و جایگاه بعدی را نیز در بخش پر فروش‌ها «انواع محصولات پودری» با ۵۱۲تن به خود اختصاص داده است.

«شیر» بیشترین میزان فروش

اشتراک گذاری :
ارسال نظر